20.08.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,


Alina: Are prietenă mă !
No name.:Şi ce? Amantă sigur nu are.

Alina: Acum îţi ştiu toate cărţile.
Laura: Neinteresant. Pot să le schimb între ele.

Laura: Tu te auzi vorbind sau e doar un bâzâit în capul tău?

Alina: Suntem mai rău ca în filmele cu proşti.
Laura: Suntem mai rău ca în filmele cu Hannah.

Gabriel: Doamne...fetele...zici că sunt cronometre frate!

Gabriel: Cum ţi se spune? Distrugător?
Alina: Terminator.
Gabriel: Alinuţator.

No name. : Unde îmi e agenda?
No name. : Aaa.. În şifonier.

Anca: Nu îţi aminteşti că se juca cu noi?defapt, noi ne jucam cu păpuşile şi el ne dădea cu piciorul în preş .

Alina: Ştiu...dar tot îmi tresare inima şi am bule in stomac.

Anca: Am o broască aici! Ajutor!!! Aa... era o frunză. Scuze.

Cătălina: Cap de craniu.
Gabriel: Nu se spune cap de craniu, se spune craniu de cap.

Laura: Ce drăguţ din partea ta, îmi făceai loc în şifonier.
Alina: Da, dar esti cam mare, nu ştiu dacă ai încăpea să dormi acolo.
Laura: Băă... te ia mama lui spanac.

Alina: Ce fel mă simt. De parcă mă duc în luminăăă..
Gabriel: Orice ai face, nu te duce în lumină !
Laura: Nu e ceea ce pare, e un tir.

Ionuţ : Devoratorilor de bomboane agricole! (seminţe).

Alina: Nici nu vreau să îmi amintesc ce am făcut de denii Ce am facut de denii?

Laura: PapuSHel cu 'SH' mare de mâna.

Gabriel: Nevasta-sa lucrează bine.
Alina: Care?
Gabriel: Tot Niţescu o cheamă.



Gabriel: Am o grenadă de idei.

Gabriel: Ai văzut ce urât e sentimentul ăla când îţi întrerupe cineva căderea?

Gabriel: Un bănuţ nu ştie să mănânce mă!

Gabriel: Ce îmi daţi să pun melodia asta pe facebook?
Cătălina: Dacă o pui eu îti dau like, că mie-mi place.
Laura: Îti dau 10 lei să nu o pui...20 lei? ;;)

Alina: Fac tumbe. Nu mai pot.
Gabriel: Şi? Cum merge treaba?

Alina: M-am plictisit rău de tort.

Gabriel: E bine şi aşa, decât să asculşi pe silent...

Gabriel: Frate parcă-s scoică. Scot numai perle.

Gabriel: Uite că poti şi tu. Scoică-n devenire.

Gabriel: Noroc că vorbesc cu o dudă.
Alina: Duda? Unde? Gabriel: In dud. Unde altundeva? D`oh.
Alina: In păr.
Gabriel: Imposibil. Acolo am mere.
Alina: Deci de aia te speli tu cu oţet de mere...
Gabriel: Tu de ce credeai?

Alina: O să turbez. O să mă vezi cu spume la gură şi nu va fi ca atunci când face mami tort iar eu mănânc frişca şi mă murdăresc la gură.

Cătălina: Urcăm in vegoane.

Cătălina: Scrie pe gârd.

Cătălina: Haide sa intrăm in cârte.


Laura: brb
: (dupa 2 min)
Laura: #:-s Freedom effect

11 comentarii:

  1. Pre tari!!=))
    Ar trebui sa va scoateti o carte cu perle:>.

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))) ai repetat la inceput :
    Alina: Are prietenă mă !
    No name.:Şi ce? Amantă sigur nu are.

    Alina: Acum îţi ştiu toate cărţile.(remi)
    Laura: Neinteresant. Pot să le schimb între ele.

    Laura: Tu te auzi vorbind sau e doar un bâzâit în capul tău?

    Alina: Are prietenă mă !
    No name.:Şi ce? Amantă sigur nu are.

    Alina: Acum îţi ştiu toate cărţile.
    Laura: Neinteresant. Pot să le schimb între ele.

    Laura: Tu te auzi vorbind sau e doar un bâzâit în capul tău?

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Mi-au dat lacrimile, fi-ra-ţi voi să fiţi =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Omule, trebuia să mă anunţi că le postezi că mai aveam. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai mult mi-a placut asta Frate parcă-s scoică. Scot numai perle.

    RăspundețiȘtergere
  6. awww... pai voi nu va plictisiti pe acolo :)))
    portia de ras e garantata in fiecare zi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Super tare:)))M-ai facut sa rad=)):X Sa mai pui!

    RăspundețiȘtergere
  8. faza cu dudele si merele din par e prea tare! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))) Mor de ras, chiar ca ar trb sa scoateti o carte!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ All Prepare people ...mai urmeaza :)))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :