02.08.2011

Posted by Alina. | File under : , , , ,
     Fantoma inocenţei mele  vorbeşte despre câmpii întinse, pline de flori parfumate, în soarele aprig al după-amiezii şi de mine cântând şi alergând după mici fluturi coloraţi, împiedicându-ma naiv şi astfel devenind eu captivă în plasa de fluturi. Îşi aminteşte şi acum de călduroasele ploi de vară din copilărie; alergam desculţă numai în rochiţe albe şi dansam în ploaie cu zâmbetul pe buze. Eram fericită când stropii ieşeau din starea lor perfectă pentru a mă atinge pe mine. Mă simţeam importantă, eram importantă. Priveam speriată din spatele perdelei de un alb imaculat cu miros de levănţică când cerul ţipa şi de undeva, de dincolo de nori se făceau poze, iar lumina puternică mă intimida. Nu puteam înţelege asa ceva. Cum poate face Doamne-Doamne poze atunci când ploua? Aparatul său nu se uda? El nu se sperie că cerul ţipă? aşa începeau întrebările... Dar cerul de ce ţipă? L-am supărat eu cu ceva? Dacă am făcut ceva rău Doamne-Doamne mă va pedepsi şi mă va duce la doctor să mă înţepe?

18 comentarii:

  1. hi,hi si mie imi placea cand eram micasa alerg dupa fluturi,iar cand cadeam ramaneam acolo cu privirea pe cer incercand sa asemuiesc norii prin formele lor cu obiecte pamantesti...superfaina fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de frumos si cata bucurie regasesc aici;x

    RăspundețiȘtergere
  3. Gagautza ...stii parerea mea... :X
    Genial. Mersi mult :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. GENIAL!!! Ai descris atat de bine copilaria!<3

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) prima oara ma gandeam, wtf?:)) de ce scrie gabriel despre rochite? :)) Apoi am vazut ca postarea ii apartine gagautzei:D frumos!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gabriela Mă bucur că ai avut o astfel de copilarie.
    @29decembrie Trăim în bucurie :x
    @Flyerboy Mulţumesc :* Plăcerea este de partea mea :*
    @Rebeca C. Inima a dictat :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @C.L.M. Chiar mi-aş dori să văd o creaţie de-a lui Gabriel :)) Mulţumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Gagautza Chiar m-ai inspirat sa scriu despre copilarie. Azi ma gandeam la ceva. O sa incep sa scriu pe hartie .. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Flyerboy Ahh... Sunt o muză! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anna. Multumesc
    @Maia Maia, este copilaria, daca nici atunci nu suntem optimisti, atunci cand?
    @Nymphetamine Puritate ce acum nu mai exista, pacat.

    RăspundețiȘtergere
  11. ştiam eu că poţi să scri şi atât de frumos!
    bravo! m-ai surprins în mod plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  12. @R.A.I. Sper ca stii cine a scris :-w

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine m-am simtiti citind asta.Parc-ar fi un vis.Foarte frumos;x

    RăspundețiȘtergere
  14. @Monica Multumesc
    @Maria S. Ma bucur ca a avut acest efect asupra ta. Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :