18.08.2011

16 comentarii:

  1. miroase a gratar :->
    e uimitor cum gasesti partea "artisitca" a celor mai banale lucruri.Esti ca Arghezi si estetica uratului :D
    eee ? :-> pai ori am invatat pt bac ori nu. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Aimee s Doamne...deci mor de ras. Arghezi :))) Mersi mult :X

    RăspundețiȘtergere
  3. i-ai dat foc lu boc?


    bai uite rima=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahh...ador pozele în care e prezent şi focul =P~

    RăspundețiȘtergere
  5. I keep giving you the firee!\m/ =)) Nu ma baga in seama:))
    Super pozelee!<3 Am o pasiune pentru pozele cu fire!

    Dee

    RăspundețiȘtergere
  6. Prin asta inteleg eu "Freedom!" :))
    Frumoase pozele, arta pura:]

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poze frumoase:X Foc de tabara?:>

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florea I-am dat foc la floc lu` Boc :))) =))
    @ annitu Si eu sunt un fan al focului :"> ( asta nu inseamna ca-s piroman ) :))
    @ Only Books \:d/ uhhuuu partyyyyy :)))
    @ Rebeca Mersi :X
    @ •pinky girl Mersi :*
    @ kyky Freedom effect :X .
    @ Gagautza Da...:*:* Joker girl :)))
    @ Aimee Gratarel :> :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Flyerboy: Chiar asa:)) Asta ziceam si eu:) Tu simti efectul cand te exprimi prin fotografie, eu il simt cand ma exprima prin poezie:))
    Si am facut si rima, era pacat sa pierd o astfel de ocazie:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ kyky eu imi iau doza de freedom effect zilnic :)) Sunt dependent :))
    @ Copilul cu ochi caprui Multumesc ::">

    RăspundețiȘtergere

Curaj :