26.08.2011

Am preluat leapsa de la annitu . Asa ca hai sa incepem :D



1. Să începem cu ceva simplu. Revista preferată? Argumentaţi!
Pfff....cred ca Bravo. Cumparam Bravo pentru postere. Acum nu as mai da banii pe ea :))
2. Culoare preferată?
Albastru.
3. Serialul preferat?
Serialul??? Pot 2 macar? ;;) Dr.House , Lie to me

4. Emisiunea preferată?
Nu-s fan emisiuni. P
5. Cartea preferata?
Traficantul de arme - Hugh Laurie

6. Cântecul preferat?
Aoleu. Aici intra toat playlistul meu :))
7. Filmul preferat?
O sa pun 2 ca-s mai hot :)) Tacerea mieilor si Forrest Gump
8. Blogul preferat?
  Freedom Effect :">
9. Cântăreţul preferat?
Roman  :Guess Who Strain : Lil Wayne

10. Ţara preferată?
Japonia clar

16 comentarii:

  1. Japonia?:)) Ce te determina sa spui asta?:))
    Cutremurele?:>

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, Japonia este o ţară foarte civilizată şi din comportamentul lor de-a lungul anilor sunt multe de învăţat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ kyky Cred ca ti-a raspuns adelici
    @ Adelici De-asta iubesc Japonia

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mulţumesc că ai preluat leapşa :x

    RăspundețiȘtergere
  5. He he! Mda, mi-a raspuns. E intr`adevar o tara civilizata, cum a zis si adelici, dar este cam prost pozitionata..Ma rog, atat ca sunt pregatiti si dotati!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ annitu Cu cea mai mare placere :*
    @ Kyky De asta zic eu. Ei sunt pregatiti!!! Japonia rulz:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Uhuu, şi eu ador japonia! Dar şi China îmi place, este unul din visele mele să ajung în una dintre aceste ţări.
    Şi Dr.House ador de asemenea, devine obsedant.

    RăspundețiȘtergere
  8. Flyerboy, lasa-ma sa o spun eu, Japonia si pentru animme-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Rebeca C. Pentru mine a devenit de la primul episod
    @ Gagautza Shhhhh... :)))
    @ C.L.M :D

    RăspundețiȘtergere
  10. tare raspunsul de la blogulpreferat:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Zuza :"> Asta ma face narcisist?:-ss

    RăspundețiȘtergere
  12. Apropo, mai ai una aici: http://annitu.com/leapsa-chestionar :D

    RăspundețiȘtergere
  13. -"Blogul preferat?"
    -"Freedom Effect :"> "

    Cam cat de narcisist sa fi sa dai asa raspuns ? :))) >:)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :