04.08.2011

Posted by Flyerboy | File under : ,
Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.
A -Alchimistul ( P.Coelho)
B - Baltagul (Mihail Sadoveanu)
C - Colt Alb (Jack London) 
D - D-l Goe( I.L. Caragiale)
E - Ecouri de dincolo de moarte
     Enigma Otiliei (George Calinescu)
F - ?
G - ?
H - Hanul Ancutei (Mihail Sadoveanu)
I - Ion (Liviu Rebreanu)
J - ?
K - ?
L - Longobardul ( Marco Salvador)
M - Mara (I. Slavici)
N - ?
O - O scrisoare pierduta (I.L. Caragiale)
P - Patul lui Procust (Camil Petrescu)
R - ?
S - ?
Ş - ?
T - Traficantul de arme ( Hugh Laurie)
U -
V - Veronica se hotaraste sa moara(P.Coelho)
W - ?
X - ?
Y - ?
Z - ?

15 comentarii:

  1. cam putine carti..la litera f ...iti recomand sa citesti fantoma de la opera.de gaston leroux

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...interesant... ai cateva carti pe care nu le-am citit... cred ca o preiau si eu..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca imi zici ca pe bune ti-a placut sadoveanu (si nu au fost doar niste titluri care se potriveau), esti cel mai tare din [parcarea cititorilor. Si...un mic secret...am urat din tot sufletul meu "Ion". Bleah!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Gagautza Shhh :-$
    @ rosia_lady Nu prea am timp :">
    @ Lorelai Chiar te rog
    @ CORA Stiu ca o sa sune aiurea . Sau ca poate nu o sa ma crezi dar...da...mi-au placut. In special Ion. E f tare :-??
    @ Nymphetamine Ce pot sa zic...imi place semnul asta "?" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) jumate din astea le'ai citit ca te'a obligat profa de romana >:))

    dar sa stiti ca , contrar aparentlor lasate de aceasta postare Zburatorul are o carte pe noptiera.Am vazut'o eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Aimee s. >:P S-o crezi tu. Am citit de bunavoie.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ C.L.M :-" pai...cam vine toamna asa :-" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie mi-a placut Ion...mult mai interesanta decat Baltagul in orice caz :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Vreau şi eu să citesc Alchimistul. Am auzit numa' lucruri bune despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei.. Mai ai 'Ecouri de dincolo de moarte' ? si poate si 'Veronica se hotaraste sa moara' ? ;;)
    dar 'Ecouri de dincolo de moarte' in special ;;)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Gagautza Ecouri de dincolo de moarte o am la Bucuresti

    RăspundețiȘtergere

Curaj :