27.08.2011

Posted by Flyerboy | File under : ,
Leapsa de la annitu ...again :D
1)Luați cartea cea mai apropiata,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea
Ce inseamna CIA ? 
Central Intelligence Agency - Eric Frattini-CIA
2)Fără să verificați,cât e ora?
19:35
3)Verificați!
20:04
4)Cum sunteți îmbrăcat/ă?
Bermude, tricou
5)Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
Pe facebook
6)Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
Bunica mea sforaind :)))
7)Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Azi am fost la un meci al echipei locale :D
8)Ce ai visat ieri noapte?
Nu mai stiu :"> Era foarte intuneric :D
9)Când ați râs ultima oară?
Acum 2 minute
10)Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
Un tablou , contorul de curent :)))
11)Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Mi-as lua niste bilete la loto poate mai dau odata lovitura :))
12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
Limitless
13)Ați văzut ceva neobișnuit azi?
Nu am oglinda in camera :-??
14)Ce părere aveți de acest chestionar?

Pas :))
15)Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.

Sunt milionar :))
16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
Maya
17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?

Ricky
18)V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?

Inca nu :-? Promit sa revin cu un raspuns
19)Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
Totul :))
20)Vă place să dansați?

Si inca cum?
21)George Bush?
Barac Obama  ?
22)Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Un film prost
23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?


C.L.M
Gerogiana
Simona
Kyky 
PS : Scuze pentru ca nu am preluat leapsa annitu :*:*

9 comentarii:

  1. te rog fa o exceptie si da-mi si mie leapsa:D
    e prima si ultima data cand cer asta:)))
    dar imi place leapsa asta:$
    adica nu trebuie s ama treci pe lista ci doar sa-mi dai permisiunea ca sa nu par hoata:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Annitu :*
    @ Lavinia Chiar te rog :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, o iau si eu, dar postez mai tarziu:)) Ca am nitica treaba:x :)) E interesant rau=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am preluat si eu leaspa cu un pic de intarziere.Mersi pt ea >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Kyky E bine :D
    @ Dream Cu mare placere >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :