24.08.2011

12 comentarii:

  1. Hei!Cum tu mi-ai zis mie ca scriu frumos, iti pot spune si eu tie ca fotografiezi frumos:x Dar nu imi place sa mint:)) Asa ca iti zic ca fotografizi genial, arta pura:X Felicitari!:)

    Kyky' :]

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum observ ca m-ai trecut la "De suflet" :x
    Multumesc, am de gand sa fac acelasi lucru:x
    Dar in stilul meu, "Pentru ca merita"
    ;)) Kisses!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Kyky Multumesc frumos :X . Da....trec la De suflet orice blog merita :X. Si nu e vorba de bloguri. E vorba de oameni >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flyerboy: Nu ai pentru ce, e adevarul:x Si tu meriti, nu datorita faptului ca faci ce faci, ci datorita faptului ca tu, ca persoana, meriti!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. super, imi place mult a 2 poza. ce carte era? :-D

    RăspundețiȘtergere
  6. idei ingenioase:)
    adevarul e ca iubesc fotografiile B@W

    RăspundețiȘtergere
  7. "cu un ciob făcea farmece"..Hmmm...înfricoşător:-ss
    P.S. fotografiile tale sunt geniale :x

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Copilul cu ochi caprui Mersimult. Pfff....greu de zis....nu mai stiu :))
    @ £avinia εїз Muuuuletee :))
    @ Monica Multumesc :">
    @ Gagautza :">
    @ annitu :-s Nu-s eu de vina :-ss

    RăspundețiȘtergere

Curaj :