25.08.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
       Aseara eram putin(mai mult) revoltat pe muzica ce se canta in Romania. Pe muzica ce se face in Romania de cativa ani incoace. Apar tot felul de piti girls si rasar de unde nu te astept tot felul de " deejay" care scot o piesa doua maxim si gata, nu se mai aude nimic de ei. Si-au luat banii si au plecat. Cum ramane cu muzica cu versuri. Pentru ca piesele de la noi asta nu au versuri. Au niste cuvinte aruncate fara sens doar sa mearga bine pe "beat".
       Alta chestie pentru care sunt revoltat este ca si artistii pe care ii credeam buni, artisti care credeam ca fac muzica din suflet s-au comercializat. Si la modul rau de tot. Un bun exemplu e Puya.Marele si "magnificul" Puya.Amintiti-va ce melodii scotea pe vremea La Familia.Muzica incarcata de mesaj. Si acum a ajuns sa isi ia m**e de la toata Vama Veche.Ce m-a facut sa scriu postarea asta....aseara ma uitam la videoclipul celor de la 30 seconds to mars - Closer to the edge. Si comparam putin si publicul. Nu ii condamn pe cei din Vama . Din contra. Ii felicit ca poate asa l-au trezit la realitate pe Puya.


        Eu de exemplu ascult si hip-hop-ul de afara, Eminem, Lil Wayne. Ei de ce nu se schimba? De ce nu canta Eminem melodii de club?? Sunt convins ca ar face la fel de multi bani. Si nici nu s-ar mai chinui atat cu versurile. Nu se schimba pentru ca asta e modul lor de viata....muzica. Muzica cantata din suflet.
 
Bonus pt postarea asta ...


Nu stiu cat sens are postarea asta dar eu m-am descarcat :)). Pentru azi aveam pregatite niste poze, dar....

55 de comentarii:

  1. 30 Second to Mars:x Este superba melodia:X
    Bine, si a lui Lil Wayne e frumoasa:D
    Si sunt total de acord cu tine..Sa iasa cat mai multi bani!:)) Si mie imi place Eminem, chiar transmite ceva prin versuri..:) Eh, asta e, nu putem schimba lumea..

    RăspundețiȘtergere
  2. @ kyky Dar poate reusim . De ce nu? :-? Eu il am pe Joker de partea mea >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. einem nu cred ca se va schimba vreodata. Daca se va schmba in rau nu o sa l mai iubesc:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok, hai sa facem o incercare!:)) Eu garantez ca nu!:)) Cum cand?=))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ monica Nici eu nu cred. Nu are cum!!!
    @ Kyky Oricand oriunde :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine cel ami mult in Romania ma enerveaza Alexandra Stan!:-& A rasarit si ea nu stiu de unde cu Lollypop si e ditamai artista. E pe locul I in Franta. Si francezii aia au niste artisti... :| Lumea nu mai are gusturi:-j.

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok!:)) Pai..eu totusi cred ca "We can't change the world alone:))". Deci, vad ca nu se mai baga nimeni:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Kyky PAi....noi 2 o sa putem :)) Iti zic eu >:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Heeei.bine te-am regasit.Imi cer scuze ca nu am mai dat de ceva vreme pe aici:(
    Promit ca am sa ma revansez.Romania e un dezastru,din toate punctele de vedere;)
    O zi suuuuperba sa ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh, am un carcater bataios, crede-ma!:)) Acum depinde de tine!:)) Hai sa facem o-ncercare!:> :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Dream Bine ai revenit :*:* Romania nu e un dezastru complet !! :)
    @ kyky Si eu sunt bataios...pe cuvant de cercetas >:) Hai :> :))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Cu ce incepem? Asupra cui convertim?:)) Chestii d'astea de cercetasi!:)) Sufla tot:))

    RăspundețiȘtergere
  13. ce s'a intamplat intre puya si vama ?

    Ai dreptate in legatura cu muzica romaneasca,a ajuns sa fie toata la fel :| Adica eu nici nu mai stiu cine ce canta,nu pot sa deosebesc artistii unii de alti prin muzica lor pt ca toti fac aceiasi muzica.Din cauza asta am ajuns sa nu mai cunosc nc 30 % din artistii care sunt pe radio :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @ kyky Tu alegi prima :)))
    @ Aimee S. Iti dau linkul de pe youtube sa vezi. Nu e vb de trupa vama veche. E vb de un festival la care a participat in vama.

    RăspundețiȘtergere
  15. e frumoasa prima melodie....la noi romanii vor sa fie doar comerciali si atat..nu se pune accent pe valoare la noi

    RăspundețiȘtergere
  16. @ rosia_lady Da. Si a doua imi place mult. Sunt fan wayne :D.
    Adevarat ce spui!!! Se pune prea mult pret pe bani !!

    RăspundețiȘtergere
  17. @kyky, @flyerboy Ma bag si eu. Propun sa il luam pe Joker si sa eliminam toti artistii astia din Romania care s-au comercializat. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Flyerboy. @Gagautza: Sunt minora!=)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu va sustin de la spate doar!:))

    RăspundețiȘtergere
  20. @ Gagautza A intrat Gagautza tare pe pozitii >:) Nu degeaba e Joker Girl :))))
    @ Kyky Adica.....dam toti cu sabia si eu incasez loviturile ce urmeaza doar ca-s major?[-( Nu e bine :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Şi mie îmi place foarte mult Eminem, dar mai mult ascult hip-hop şi rap de la noi.
    Oricum, minunată postare.:*

    RăspundețiȘtergere
  22. @ annitu Si rap-ul nostru e bun. Guess Who e un exemplu foarte bun!! Multumesc pt apreciere :*

    RăspundețiȘtergere
  23. @Kyky si eu sunt minora. Gabriel e in forta :))

    RăspundețiȘtergere
  24. @Flyerboy: O, da! Si esti si barbat=))
    @Gagautza: El e fruntasul!:)) Bravo noua:))

    RăspundețiȘtergere
  25. @ Kyky Vai de pielea mea
    @ Gagautza Vorbim noi maine d-soara

    RăspundețiȘtergere
  26. @Flyerboy: He he!:)) Avem prioritate!:)) Si lasa fata in pace=)) Ca e mica;))

    RăspundețiȘtergere
  27. @ kyky E mica...dar nu stii ce diaboliGa e :-ss

    RăspundețiȘtergere
  28. @Fkyerboy: Imi pot imagina >:) Si eu sunt sadica:)) Ce varsta are?:)

    RăspundețiȘtergere
  29. @Flyerboy: Mai mare ca mine!:)) Eu sunt cea mai mica, stau la coada cozii:))

    RăspundețiȘtergere
  30. @ kyky asta nu inseamna ca nu te bai la lupta :))

    RăspundețiȘtergere
  31. @Flyerboy: Pai ma bag, dar ma lupt cu unii mai de marimea mea:))

    RăspundețiȘtergere
  32. @ kyky Bine bine....fie 8-|
    Cum stiti voi fetele sa castigati mereu 8-|

    RăspundețiȘtergere
  33. @Flyerboy: Avem metodele noastre!:))

    RăspundețiȘtergere
  34. Ah, si intrebare: Tu cati ani ai?:))

    RăspundețiȘtergere
  35. @ Kyky Si inca ce metode :))
    Eu ? 20 ;;)

    RăspundețiȘtergere
  36. Oh, da!:)) Femei fatale=))
    Multi inainte:))

    RăspundețiȘtergere
  37. De un an si cateva saptamani!!! Am si uitat sa fac postare speciala pentru un an :)))

    RăspundețiȘtergere
  38. :))) O, Doamne!:)) Cum sa uiti:?:))

    RăspundețiȘtergere
  39. :)) O, Doamne:)) Ar trb sa o faci curand=)) Lma!>:d< Si tot mai multi anisori!:*

    RăspundețiȘtergere
  40. Se tine sa o faca de cateva saptamani dar nu are timp, mereu se iveste altceva :)) Cei de la urma vor fii cei dintai, cat despre 'sadic' si 'diabolic', Doamne cat ador cuvintele astea 8->

    RăspundețiȘtergere
  41. @ Kyky o sa fac :D
    @ Gagautza Tu taci ma :))) Chiar se ivea altceva >:p

    RăspundețiȘtergere
  42. E voarba de bataie? Ma bag si eu atunci ca sunt si majora si vaccinata:)))

    RăspundețiȘtergere
  43. @ Dream Oricand. Sa le dam lectii pustilor :)))

    RăspundețiȘtergere
  44. :)) Vezu pe bine faci pusti, suntem pustoaice:)) Sau cel putin, eu, vorbesc in numele meu!:)) Hai ca nici tu nu te`ai nascut major!:))

    RăspundețiȘtergere
  45. Vezi*
    Acu` nu iti mai amintesti, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  46. @ Gagautza :">
    @ Kkyk Bine bine...pustoaicelor :)))

    RăspundețiȘtergere
  47. @Flyerboy: 1) Vezi ca mi'ai gresit numele=)) Eu's Kyky nu Kkyk:))
    2) Nu iau de baza raspunsul tau pentru ca eu nu sunt Kkyk :>:))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :