03.08.2011

14 comentarii:

  1. esti foarte bun ca si fotograf o sa faci cariera fratiorul meu>:D< Cata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mare pare copacul din a doua poza;))
    superbe fotografii,asa cum ne-ai obisnuit:)
    O zi spectaculos de frumoasa sa ai:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. poza 2 ..asa il filmeza astia pe boc sa para si el mai mare la TV=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite asa natura se transforma intr-un loc mult mai frumos in ochii nostri cu ajutorul tau. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. O intrare frumoasa în Clubul "Miercurea fara cuvinte" :) O intrare în zbor lin.
    Fotografii frumoase, ultima îmi place teribil! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase fotografii, îmbietori arbori,

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Cata Multumesc mult . Sa te auda Dumnezeu 8->
    @ ღ...Dream...ღ mersi mult :*
    @ Florea Da :)))
    @ Rebeca C. ms :">
    @ Gagautza Natura e frumoasa si ne-editata :)
    @ ganduri.aruncate.pe.net. multumesc mult >:D<
    @ CARMEN Mersi mult ca m-ai acceptat :D
    @ abbilbal Ca intotdeauna arborii. Multumesc pentru vizita
    @ Nymphetamine Thanks :D
    @ Anna Mersi mult :*

    RăspundețiȘtergere
  8. prima imi place cu aspectul de fotografie veche...

    RăspundețiȘtergere
  9. uau ce frumoase fotografii, blogul tau devine din ce in ce mai frumos! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi plac mult pozele tale. Şi prin veenele mele curge sânge de fotograf (din familie), dar mie nu îmi ies atât de bine pozele 8->

    RăspundețiȘtergere

Curaj :