16.08.2011

Posted by Alina. | File under : , , ,
      Şi zic, hai să ne destindem puţin . :)                                                  


                             Pierdută în vise


           Privesc în urma şi văd privirea inocentă a copilului cu inima frântă.văd ultima ploaie de primăvară dinainte să pleci şi să mă laşi cu toate visele spulberate.Încă mai esti aici, aici unde ai fost dintotdeauna, în inimă, în inima mea . Mă întreb, oare de ce nu te-am scos din ea? Nu contează, te păstrez acolo cu drag, dar fără să deschid cu cheia iubirii uşa ce ne desparte. Nu vreau să delirez şi mai mult cătărându-mă pe turnul speranţei adâncindumă-n nebunie
            Revin la realitate, revin în prezent şi închid uşa amintirilor iar cheia  o fac pierdută. M-am schimbat, recunosc asta…nu trebuie să fie ceva rău, nu neapărat. Privesc partea bună a lucrurilor (care era?Aaa…Da.) ... acum că am crescut m-am maturizat, mi-am clădit alte vise, vise ce nu pot fi spulberate. Acum le ţin sub control (da...visele) e spre binele nostru, al tuturor .
             Mă pierd în idei. Mă las purtată de valuri uriaşe ce mă aruncă pe blocuri de gheaţă şi mă lasă în voia sorţii căzând în abis. Încă evit să mă trezesc la realitate.
             In jocuri de lumini, ce-mi ating pielea firavă, te văd.


Flyerboy, încă aştept Fantoma inocenţei (lui).
Sper să vă placă. :*

6 comentarii:

  1. Stii ce parere am :X
    E de ajuns un cuvant : Genial :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi?!
    Unde eşti acum?!
    În vise?! În virtual?!
    ...sau în realitate?!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flyerboy Mulţumesc
    @Vitalie În vise. În vise mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult ce ai scris aici:x
    Tine`o tot asa:]
    Si mie imi place sa scriu, dar..intr`un mod diferit;)) [Poezie :d]

    RăspundețiȘtergere

Curaj :