22.09.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , ,
Ok. In primul rand , multumesc mult Ana a.k.a annitu pentru ajutorul acordat la noua tema. Urmeaza sa ma mut pe domeniu, tot multumita Anei. Raman dator de cinste mare :*:*:*.
In al doilea rand mi-am deschis un blog separat de fotografie aici . Va anunt ca nu o sa gasiti momentan nici  o fotografie pe el. De fapt e una singura care e luata de pe net doar pentru a il testa. Nu am de gand sa mut fotografiile ce le-am postat pana acum pe celalalt blog.

Pentru azi nu am o fotografie, insa am o melodie pe care vreau sa o ascultati :

Queen - We Will Rock You
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

7 comentarii:

  1. Felicitari >:D< Abia astept sa vad noul blog plin cu fotografii

    RăspundețiȘtergere
  2. wow. wow. cate noutati am omis.
    sunt sigura ca si noul blog va fi la fel de reusit ca si acesta >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-un final ai reusit! Felicitari !:*:*
    Superba melodiaa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. stai ca nu inteleg, renunti la blogul acesta? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne, se vede ca o iau razna :)))
    incep sa nu mai inteleg lucruri simple :-|
    pai, frumoasa idee :)

    RăspundețiȘtergere
  6. yap... succes cu partea artistica... te vom urmari cu siguranta

    RăspundețiȘtergere

Curaj :