03.09.2011

6 comentarii:

  1. Absolut superbe toate!:X
    Scuze ca nu am mai fost activa, mi`am luat o mini`vacanta!:))
    Mini`vacanta pe naiba! Trebuie sa imi fac inca 4 clone. Una sa aiba grija de blog`ul de poezii, una de cel de carti, una sa scrie poezii si alta fic`uri. Si eu, cea de`a 5`a, sa fiu activa pe celelate blog`uri.:)) Este absolut infernal, ar trebuii sa mai dorm si eu din cand in cand, dar nu prea mai am timp. Sunt epuizata, scuza`mi eventualele greseli!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da-mi voie mie sa o spun, in a 2a poza (cea cu Joker), se vede si domnul Gabriel(Flyerboy) in spate.
    Ca bine spune kyky, absolut superbe, si da, suntem dependenti de rummy :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine! Ultima e prea tare!:)) Se vede ca iti place sa joci rummy:>

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai adus aminte de jocul de rumi.Chiar azi o sa ma duc sa joc putin.:))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :