06.09.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,


Fantoma inocenței ei vorbea despre câmpii întinse, pline de flori parfumate. 
Fantoma inocenţei lui, fantoma inocenţei mele, vorbește despre prietenii din copilărie care incep sa se piarda uşor ușor în valurile maturității. Prieteni care dispar si lasă strada pustie.
Fantoma inocenţei mele vorbește despre interminabilele zile de vară în care ieșeam cu toţiii, lăsând razele soarelui să ne acapareze pielea, zile în care bătăile cu apa erau ceva obișnuit.
Fantoma inocenței mele vorbește despre zilele de iarna in care nu conta câti bulgări ai luat în nas, în care nu conta cât de frig e , în care pierdeam ore bune la săniuș. Eram fericit. Eram fericiți. Eram copii și tot ce știam să facem era să ne distrăm. Orice lucru mărunt devenea un obiect de joaca .
Mi-e dor de toate astea. Mi-e dor de zilele ploioase în care deși turna cu galeata , o gașcă de puștani erau în mijlocul străzii, în cea mai mare baltă , cântând , dansând.
O alta fantoma, nu stiu dacă e cea a inocenţei mele sau nu, îmi spune că deşi clipele astea au trecut, trebuie să mă bucur că le-am trait. Imi spune că pe masură ce anii au trecut , copiii de azi nu au cunoscut niciodată cuvântul copilărie pe deplin. Cel putin nu în faţa monitorului!!

PS : Scuze de intarziere Găgăutză !! :X

12 comentarii:

  1. Nu ai de ce. Imi place mult, imi e dor de copilarie, de aceea copilarie despre care vorbeste fantoma inocentei (lui) . Felicitari ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum nu mai suntem inocenţi ca în copilărie. :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,

    As fi incantat daca ati acepta un schimb de linkuri prin care eu v-as posta cate un link pe:

    http://vineri.info/
    http://gazorica.wordpress.com/
    http://reactiipozitive.wordpress.com/

    In schimb v-as ruga sa imi postati un singur link pe site-ul dvs sau eventual sa scriu un scurt articol despre tenis in care sa inserez un link.

    Multumesc!

    Alex
    alex.marcu@hotmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Copii din ziua de azi nu mai stie ce e aia copilarie cu adevarat.Asa cum zice si vescan intr-o melodie de a lui:
    "Acum copii de 12 ani se plang cat le e de greu
    Si`ti rad in fata daca zici ca exista Dumnezeu
    Nu respecta nimic,au lumea lor virtuala
    Cu capu`n plasma nu stiu nici daca ploua afara
    Si ce le pasa lor,de ce e bine si ce nu
    Cat timp au calculator mai bomba ca a lu` vecinu
    Atunci visul unui pusti era un mountain bike
    Acum e sa ajunga cel mai bun la counter strike"

    Mi- dor de copilaria adevarata.
    O zi cat mai faina sa ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari gabitzu! chiar imi place! cred ca in curand o sa continuoi si eu leapsa asta, care mi se pare mult mai interesanta decat o leapsa obisnuita
    asa ca, asteptati si fantoma inocentei mele...
    P.S.: merci de trecerea pe la mine. esti singurul care ma mai baga si pe mine in seama! multumesc din suflet!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos, imi lipsesete copilaria..atat de mult..:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Fain. Am citit cu plăcere... Gânduri bune Zburătorilor!

    RăspundețiȘtergere
  8. mai gabita felicitari, foarte frumos dar din pacate acum in loc sa invat ma gandesc la ce copilarie aveam si imi este foarte dor de ea....ma coplesit melancolia

    RăspundețiȘtergere

Curaj :