26.09.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , , ,
Dimineaţa zilei de 13 iunie. Ziua ei. El se trezeşte mai devreme decât de obicei şi îi duce micul-dejun la pat. O merită. Ea face asta mai mereu aşa că o merită din plin.
Dar asta nu e tot. El îi pregăteşte o surpriză mai mare de atât. O duce la mare cu motorul. Era visul ei, visul lor să meargă impreuna pe motor la mare.
După ce işi savurează micul-dejun şi cafeaua impreună el ii spune să se îmbrace şi işi faca un bagaj...pleacă într-o mică vacanţă.
E nedumerita, se aştepta la un cadou, dar nu la o vacanţă, ştia ca nu au bani însa îi era ok aşa, îl avea pe alături şi asta era de ajuns !!! Îşi îndeasă în grabă nişte haine în rucsac şi în 10 minute e în faţa casei,aşteptându-l.
El scoate motorul din garaj . Atunci s-a gândit la visul ei, vis ce era pe cale să devină realitate.
Se urca amândoi pe motor şi gonesc spre mare. Nimic nu-i mai putea opri!!
Goneau cu peste 100 la ora, vântul ii facea părul să zboare în toate direcţiile. Era super-fericită.


După ceva timp ea incepe sa se panicheze. El nu incetinea.
Ea: Mai încet, mi-e frică.
El: Nu, e tare.
Ea: Nu nu este, serios! Chiar mi-e
frică.
El: Atunci spune-mi că mă iubeşti.
Ea: Te iubesc, încetineşte.
El: Acum, îmbrăţişează-mă cât poţi tu de tare
* Ea l-a îmbrăţişat *
El: Poţi să-mi scoţi casca şi pune-o pe tine, mă deranjează.


A doua zi, erau pe prima pagină!!! Erau victime!! Ea a scapat cu o fractură şi cu câteva coaste rupte.
El a murit.
Adevărul e că la jumatatea dumului el si-a dat seama că motocicleta nu mai frânează, dar el nu a vrut ca fata să ştie.În schimb, i-a cerut o îmbrăţişare şi să-i spună că îl iubeşte o ultima dată.
Apoi, el i-a cedat casca, astfel încât ea va trăi, chiar dacă aceasta însemna că el va muri!!!



10 comentarii:

  1. tu ai compus asta?
    povestea asta...sau intamplare sau ce o fi...
    m-a cutremurat:-|

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos!
    de când te-ai apucat de proză?
    e frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoasa e povestea:) chiar daca mie imi plac finalurile fericite asta e minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este trista ,dar profunda.Mai rar asemenea persoane care sa iubeasca cu asa o intensitate incat sa renunte la propria viata pt.a persoanei iubite.Nu ma asteptam la un asa final :) Thumbs up ! Bravo

    RăspundețiȘtergere
  6. Da . Este compusa de mine si este partial inspirata din chestia aia de pe facebook!!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :