23.09.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , , , , ,
Alina: Fac pipi pe mine dar nici nu mă duc, aici îl ţin.
Gabriel: Nu te duce gogulaş, cu ce stingem grătarul?
Alina: Ne punem cu curu-n el.
Gabriel: Nu nu, ca sfârâie.
Alina: Dar ce eşti tu mă? Porc?
Gabriel: Porcuşor.

Gabriel: Că*a-m-aş în tastatura mea, are voinţă proprie.

Gabriel: Mă duc afara să văd cum fulgeră.
Alina: Parcă te văd: Hei tu ! Te crezi boss? Atunci hai mă ! Hai ! Fulgeră-ma-n c*r.
Gabriel: Si poc!în cur un fulger. BAMM. Mare capac.
Alina: BrB. Vreau şi eu. Tot în cur.
Gabriel: BrB si eu. Dar eu nu vreau în cur. I love my cur !!!


Gabriel: Plouă.
Alina: HeHe.. nu mai trebuie să fac duş că oricum mă plouă-
Gabriel: Uite d-asta imi place cum gândeşti.

Alina recived a photo from Gabriel.
Gabriel: Cum să nu te apuci de cântat când ai asemenea fani?
Alina recived a photo from Gabriel.
Alina: De ce toti tipii aştia arată la fel?
Gabriel: Nu serios acum, e acelaşi !

O vecină: Bla Bla
Alina: HaHa
Mum: Ce a spus?
Alina: Nu ştiu, taci şi râzi.
Mum si Alina : HaHa
Alina: Aşa îţi fac şi ţie în majoritatea timpului. HaHa
Mum: Poc !

Gabriel: Dacă e ceva, nu da buzz, e în zadar.

Alina: Vreau şi eu la sanatoriu. Mă duci?
Laura: Nu că mă opresc ăia acolo încă de la intrare.

9 comentarii:

  1. :))imi place aia cu vecina:)))
    O zi frumoasa sa ai>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. era sa nu ti cunosc blogul :)))) :D Pupici>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. azi nu rad, dar macar mi-ai ridicat putin moralul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de tari suunt=]]. Cik nu da buzz, e in zadar=]]. Prea tari!:D

    P.S. Imi place noul aspect(scuza-ma ca l-am vazut cam tarziu). Dar parca e alt blog:]].

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. De la mine pentru tine
    Un cadou si-o amintire,
    Intra pe blogul meu si vei vedea.
    Amintirea te va astepta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce amintiri drăgălaşe...îmi pare rău că nu am timp să scriu toate perlele, ţi-am spus, dacă vrei să le scriu pe majoritatea, fămi-mi cadou o agendă de buzunar, chiar dacă ştiu că ar fi în zadar, nu ne-ar ajunge nici măcar o săptămână...
    Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere

Curaj :