29.09.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Roxana: Şi în seara asta cad stele?
Gabriel: Da.
Roxana: Poate mă plesneşte vreuna.

Alina: Sunt prea multe avioane în seara asta, sigur fac aştia expediţii că-i ploaie de stele.

La masa.
Alina (Singing)
Mum: Hai mănâncă odată !

Singing
Laura: Adu’ sticla cu otravă să mă otrăvesc.
Alina: Adu’sticla cu otravă să mă otrăvesc.
Gabriel: Adu’ sticla cu otravă să le otrăvesc.

Alina: Unde-i zahărul pudră?
Mum: Nu ştiu, caută-l şi tu.
Alina: Dacă nu îmi dai tu mănânc cu dero !

Alina: Nu am burtă azi.
Laura: Acum înţeleg de ce şi la status în
unele zile „azi nu”.

Laura: Căţelul ăsta se va ţine după mine tot timpul?Aşa face la toţi oamenii?
Alina: Si javrelor, ca în cazul de faţă.
Laura: Deci trebuie să plec de lângă tine.
.
Alina: Ar trebui să-i arăt fundul, să îşi aducă aminte de mine.
Laura: Aşa-i , că între timp ti-ai luat şi tu faţă.

Alina: Tati, tati ! Am gasit o broscută mică, pot să o păstrez? Te rog.
Tata: Dacă ieşi mai târziu o să găseşti 100. Nu vrei să le păstrezi pe toate?

Roxana: Eu dau bice la muşte.

Alina: Ce proastă sunt! Imi vine să mă dau cu capul de toţi pereţii. (Mă ofticam la rummy)
Roxana: Alina, nu avem pereţi.
Gabriel: Avem.
Roxana: Taci.
Alina: Îmi vine să mă şterg.



Laura : Te-am trecut în telefon Gabriel Broască.
Gabriel : Poate sună ciudat, dar îmi place.
Laura : Băiii broască de baltă de Bucu de şanţ de frunze de pom chel ! Neagră cu dungi în pătrăţele cu buline galbene, triunghi albastru, cu sfere roşii şi cap alb. Cu capul pe picioare şi în picioare pline de sarmale de gogoşi cu limonadă de struguri, stafide cu brână de capră neagră de la mare depărtare de aici de mică de acolo şi bună.


(Era noapte)
No name : Vaiii… nu e acolo nordul !
Gabriel: Omule, acolo e.
No name: Ai dreptate, uite, umbra mea trebuie să fie îndreptată spre nord că ceasul este aproape 00:00 .
Gabriel : Huh !?!
Alina: Da omule, nu vezi? Aaa… Scuze. Nu-i ziuă, E lumina de la bec.


Alina: HaHaHa !! Nu pot să cred că ai păcălit-o cu asta.
Laura : Ăsta iar fâsâie la mine. (Tirul)
Gabriel : BOO !!!
Laura : Aaaa…!! (Şi o ia la fugă.)
Gabriel: HaHaHa… Nu am făcut eu “BOO!!”
Laura: Nu a facut el Boo !!!!
Alina: Cine a făcut Boo?
Laura : Tirul !!!
Alina: Au !
Laura : Dacă ştiai că tirul a făcut o luai şi tu la fugă, nu?
Alina : Clar!

Alina: Am mai slabit la picioare şi la fund .
Laura: Ai vrea tu, ai blugii ceva mai largi azi.


9 comentarii:

  1. iti zic eu o perla foarte tare..

    Cautal pe boc in Romania ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Florea That`s what i`m talkin` about :)))
    Buna asta

    RăspundețiȘtergere
  3. sau mai bine spus boc traieste in romania :Operla sau adevar?ca nu prea se vede=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Omule, fi atent cum ma dai de gol :
    (Era noapte)
    No name : Vaiii… nu e acolo nordul !
    Gabriel: Omule, acolo e.
    No name: Ai dreptate, uite, umbra mea trebuie să fie îndreptată spre nord că ceasul este aproape 00:00 .
    Gabriel : Huh !?!
    Alina: Da omule, nu vezi? Aaa… Scuze. Nu-i ziuă, E lumina de la bec.

    Nu puteai sa lasi no nane si la ultima? >:P !

    RăspundețiȘtergere

Curaj :