01.09.2011

Posted by Alina. | File under : , , , , ,
       Azi e joi, e ziua perfectă pentru a vă face turul inimii mele. Nu vă speriaţi, nu e aşa tot timpul.


                                         Zbucium


             Universul se întoarce împotriva mea. M-am îmbătat cu amarele tale cuvinte. Delirez. Îmi întind braţele în gol, întunericul mă cuprinde, nu te pot vedea, îmi doresc să te pot simţi dar... e  în zadar. Unde esti?
             În minte îmi apar momentele când mă ţineai în braţe şi mă sărutai, mâna ta-mi cădea uşor pe şolduri... Dispari. Te întorci în inimă pentru o ultimă bătălie, bătălia finală. Zarurile au fost aruncate. O ţii de mână, nu mai sunt eu alături de tine. Sunt atât de bulversată încât simt că cedez. Mă apropii... îti pot auzi bătăile inimii . Doare tot mai tare dar am nevoie de un ultim special sărut. Ne desparte un pas. Îmi atingi buzele cu mâna apoi mă săruţi ca prima data. Nimic nu se compară cu un prim sau ultim sărut. Plutim in rai ...! Nuuu, nu e raiul, e iadul ! E ea. E peste tot, e in mintea mea !Vreau sa pleci de langa mine acum ! Simt că mă înjunghie ceva în inimă apoi sunt în cădere liberă.
            Tresar. Bun venit la realitate ! Sunt întinsă pe podea, langa pat. Ursuleţul de pluş cu care dormeam acum e aruncat departe de mine. Nu mai simt nimic. Căzătura îşi va arăta urmările mâine. Îmi şterg obrajii învăluiţi de lacrimi, îmi reiau locul în pat, strâng perna-n braţe şi adorm cu privirea îndreptată spre ursuleţ. Acesta este doar începutul. 

        Sper că v-a plăcut.  Xoxo :*>:D<

8 comentarii:

  1. :) Frumos iti exprimi gandurile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, aşa scrii to ?:| ce frumos o.O ia să-mi faci o declaraţie aşa frumoasă şi mie :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. @C.L.M Doar in excese de furie :D
    @annitu Da, eu, Alina, nu Gabriel :D Şi ţi-aş face dar nu sunt prea draguţe aşa, de la fată la fată. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flyerboy Multumesccc. :*
    @Copilul cu ochi caprui Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gagauta: superb ce ai putut scrie si ca ai putut asa bine sa iti exprimi sentimentele,dar eu stiu ce e mai adanc si....:| te iubesc (Cata)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cata Asta e adanc....dar nu cel mai adanc. :*

    RăspundețiȘtergere

Curaj :