22.10.2011

23 de comentarii:

  1. Aww!Ce sweet sunt pozele!Mai ales cea cu tigrul alb.
    P.S:Draguta piesa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Raisa Ma bucur ca iti plac
    @ adelici :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh:x Sunt superbe imaginile. Imi cer iar scuze :o3 ca mi-am rarit vizitele. Scoala imi ocupa tot timpul.:D Dar sunt cu ochii pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. ultima poza e tare:))iar prima cred ca este facuta in serialu 2 barbati si jumatate primu episod sezonu 9 ....sau posibil sa fie inmormantarea lui boc

    RăspundețiȘtergere
  5. @ kyky Nu e nimic.
    Hey asta a sunat ciudat /:) :))
    @ Florea :)) Mai bine a 2-a varianta

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de faina e a2a :))
    dar si a 4a imi place mult:)))
    si totusi nu mi-as dori sa fiu acolo :-ss

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Lavi H Eu as cam incerca :"> Ador tigrii x_x

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) Da, ai dreptate:))) Sunt cu ochii pe tine suna ciudat:)) Sa zicem..Te urmaresc:> :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ kyky Si asta e ciudat :-ss =))
    @ Nymphetamine Si inca cum !!

    RăspundețiȘtergere
  10. A doua imagine mi se pare genială . :o3

    RăspundețiȘtergere

Curaj :