24.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Am zis sa destindem putintel atmosfera cu niste bancuri, ca tot e vremea asta cacacioasa!!

I:Ce e verde, are 4 picioare si te-ar omori daca ar cadea peste tine din copac?
R : O masa de biliard

Politica este dominata de doua feluri de oameni:
Cei care înteleg ceea ce nu conduc si cei care conduc ceea ce nu înteleg
 


2 Briose stateau in cuptor!
Prima briosa catre cealalta : Ce cald e aici !!
A doua briosa :O:O  O briosa vorbitoare

Ce-i aia "viata de musca"?
Trei zile manînci c***t si a patra mori...

In autobuz, un tip i se adreseaza unei tipe:
- Domnisoara, va rog sa va prindeti cu mana de bara de sus fiindca bara de jos coboara la statia urmatoare...

Domnu' doctor, nimeni nu ma baga in seama, oare de ce ?
- Urmatorul.

Doua vaci stateau într-un copac si crosetau apa folosind 2 caramizi. La un moment dat, una dintre ele o întreaba pe cealalta:
- Cît e ceasul, ma?
Cealalta scoate termometrul din caciula si zice:
- Joi!
Morala: Nu îndoiti sticle de Pepsi.

Alinuţa îşi surprinde părinţii făcând dragoste pe jos, în baie. Alinuţa o întreabă pe maică-sa, aflată deasupra:
- Ce faci, mamă?
- Îl desumflu pe tatăl tau!
La care Alinuţa:
- Mamă, nu te agita prea tare, oricum mâine vine mătuşa şi îl umflă iar!.. 

Soţia îl întreabă pe soţ:
- Hai recunoaşte, sincer, câte femei ai mai avut înaintea mea?
- Păi stai să număr – 1, 2, 3, 4, 5, tu, 7, 8, 9 …

Un medic cade în clasicul păcat: face sex cu o pacientă. După aceea îl cuprind remuşcările. Avea în cap două voci. Una îl îmbărbăta:
- Lasă, nu te mai framânta, nu eşti nici primul şi nici ultimul care o păţeşti, nu e prima pacientă cu care te-ai culcat şi nu o să fie nici ultima…
Cealaltă voce îi spunea:
-Dar totuşi, ţine cont că eşti medic veterinar…

 PS : Daca mai stiti bancuri le astept in comentarii :D( Florea astept unu cu boc) :))

12 comentarii:

  1. =))hahahahaahahahhaahahhahahahahahaahahahahahahahaahahahahaah =)))))))))))))))le ai pe blog la mine =)) cu boc .inchei cu muie boculet:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ma interesant wordpressu..e frumos dar nu imi place wordpress-ul.........am avut si eu cont ...deci muie boc

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Florea Nu stiu frate. Oricum nu pastrez wordpressu. Da nu stiu ce mi-a venit sa imi fac eu cont si acolo. Probabil m-a luat melancolia ( primul meu blog a fost pe wordpress)
    @ Raisaq :)) Da...ce-ar fi:> ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Give me five!
    Doamne...m-a luat Laura atare cu bancuri de dimineata :
    I: Ce e verde si se catara pe perete?
    R: Un castravete ambitios. :)) La ora 7 :-l
    Pupiceii :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Gagauta Un castravete ambitios =))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cât adevăr :
    Ce-i aia "viata de musca"?
    Trei zile manînci c***t si a patra mori...
    =))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :