22.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Cronica de film . Doamne de cand nu am mai pus asa ceva!!


 Ok . Azi avem Loverboy. Cred ca ati auzit de el. Daca nu, am copy-paste-at descrierea de pe cinemagia.

Synopsis : 
Luca este un tânăr de 20 de ani, care seduce femei pentru a le pasa unei reţele de prostituţie. Dar când o întâlneşte pe frumoasa şi exuberanta Veli, Luca se îndrăgosteşte...
 E vară pe malul Dunării, la Hârşova. Muzica bubuie din maşinile luxoase, fetele sunt bronzate şi Veli fuge de-acasă în patul lui Luca. Prima dragoste n-a fost niciodată mai periculoasă de atât.









Dupa " Eu cand vreau sa fluier, fluier " mi-e cam asa sa ma mai uit la filmele romanesti noi . Nu stiu de ce , dar mi-e teama sa nu pierd o ora si ceva -2 in fata unui film din care nu inteleg nimic, sau care nu imi place.
Recunosc ca nu am vazut inca Loverboy , insa din trailer pare bun (asa parea si celalalt). Pe net nu stiu daca se gaseste, am observat ca astea romanesti apar destul de greu, sau foarte greu( un total mister pentru mine) .
Eu o sa pun trailerul si...daca l-ati vazut, astept pareri :


PS : O parte buna a filmului e remake-ul piesei Adda - Minti murdare facute praf :

13 comentarii:

  1. duuu-te frate! de nu stiu cat timp am auzit de "loverboy". si, pe bune! cu siguranta va fi la fel de prost la fel ca toate celelalte filme romanesti din zilele noastre (caci sunt si filme romanesti foarte tari, dar deasemenea foarte vechi.) sunt sigura ca va fi la fel de prost ca si "eu cand vreau sa fluier fluier" ps: daca il voi vedea si mi se va parea frumos filmul, voi intra aici iar si imi voi retrage cuvintele. pan atunci pt mn "loverboy" ramane o prostie de film. sorry ca am curajul sa-mi exprim punctul de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din contra apreciez parerea ta! Eu astept insa sa il vad sa imi pot face o idee clara !!
    Si eu sunt destul de pesimist in legatura cu el , insa...vedem!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da am auzit de el,e un film românesc care a ajuns până la Hollywood(cel puţin aşa am auzit eu).Nu ştiu,nu l-am văzut niciodată dar nu am o impresie prea bună din câte am auzit.Nu l-am văzut niciodată,dar aş putea să mă uit la el şi să îmi fac o părere despre el.Oricum mersi de propunere:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Raisa Sper ca toti sa ne schimbam prima impresie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. varza si el si super 8...mai bine revat lanterna verde desi e varza si ala are niste efecte frumoase:))si app sti cum iti dai seama ca este un film romanesc?nu dupa limba..ci dupa prima masina care apare este murdara=))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Florea =))) Super 8 varzaaaaa....mai bine ma uit la BD la munte si la mare. L-am vazut de 3 ori si l-as mai vedea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. da Brigada Diverse :X mai rar asa caterinca:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florea Clar cei mai tari. App Ai rez cu postarile?

    RăspundețiȘtergere
  9. da frate ..dar culmea este asta ..eu folosesc opera iar pe opera nu apare toata bara aia cu instrumente..insa pe mozzila apare..si inca o faza tare..cand dau sa intru pe blog dupa opera ..nu il deschide zice ca nu e pagina scrisa corect etc:))dar dupa mozzila merge...deci ...fara cuvinte:))folosesc mozzila pt blog si opera pt restul=)) asa ca muie boc pt net=))

    RăspundețiȘtergere
  10. acum il descarc si eu ca mi-a atras interesul :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Remake-ul piesei Adda - Minti murdare facute praf e foarte naşpa !:|

    RăspundețiȘtergere
  12. @ annitu :-?? mie imi place..stii cum e...gusturile nu se discuta :-s

    RăspundețiȘtergere

Curaj :