19.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , ,
       De cand ma stiu eu mama imi zicea  si imi zice : " Daca nu stii ceva intreaba simplu...De ce? " Si asa am facut mai mereu! Azi ma intrebam ceva. De ce oamenii nu pot fi ceea ce sunt ? De ce trebuie sa se dea drept cine nu sunt? De ce nu fac ceea ce vor ei? Doar pentru a fi acceptati in societate? E absurd! Poti fi acceptat asa cum esti. Trebuie sa se gaseasca cineva sa te placa asa cum esti tu. E imposibil sa nu fie cineva!


       Si prin a fi tu ma refer la a face absolut ce vrei tu atata timp cat stii ca te face fericit!
       Chestia asta m-a dus cu gandul la o persoana . Lady Gaga. Mereu a venit cu chestii extrem de extravagante! recunosc ca nu prea ii agreez stilul vestimentar si nu numai.....insa stiti vorba aia..nu te poti ca*a in gusturile omului!!! Daca ei asa ii place atunci nu pot decat sa  admir pentru curaj. Pentru ca in curajul ei nebunesc (poate prea nebunesc pentru gusturile mele) , apare la tv cu rochii din carne, sau isi face implanturi osoase sa isi faca coarne ( bleah ). Insa bravo ei pentru ca e ceea ce vrea ea. Cine o place o place asa cum e.!!! 
      Si bravo ei pentru asta! Si bravo tuturor celor care fac asta. Care fac ceva pentru ca asa simt, si pentru ca asa sunt ei insisi!

Desi sunt sigur ca o sa ghicesc raspunsurile voastre, insa vreau sa aud asta de la voi!
Deci, voi ce credeti? Cum e mai bine? Sa te lasi purtat de curent? Sau sa fii ceea ce vrei tu sa fii? Sa iti construiesti propriul curent dupa cum bine zicea cineva?!

Asa ca :

28 de comentarii:

  1. la mine e prea greu sa fiu eu insumi, caci asa cum sunt, crede-ma, nu ma accepta nimeni, iar toate persoanele importante (sau nu) din viata mea au incercat sa schimbe cate ceva la mine. deci NIMENI nu m-a acceptat pana acum EXACT ASA CUM SUNT :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta nu inseamna ca e ceva in neregula cu tine! Asta inseamna ca acele persoane nu pot sa accepte ceea ce esti tu cu adevarat, un lucru zic eu foarte important intr-o relatie de prietenie.
    De aceea eu te sfatuiesc sa fii tu insuti. Macar vei fi impacata cu tine insuti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate... cel mai bine as fii tu insuti... si app de ce-ai spus mai sus... sunt genul de persoana care intotdeauna am fost altfel decat ceilalti - asta poate fi o calitate si in acelasi timp un defect; cred ca cel mai bine este sa lupti impotriva curentului, dar sa nu cazi in cealalta extrema ca lady Gaga. Ce-ar insemna daca fiecare ar veni cu o noutate, ar face ce i-ar trece lui prin cap si nu ar tine cont de niste regului cat de cat ,,normale si obligatorii"? Fii diferit dar in limitele normalului.Normal - sa nu se cruceasca cei din trecut, prezent si viitor cand te-or vedea, sa nu sfideze legile moralului etc. (hai ca am facut un roman..)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lorelai Da, ai zis bine uneori e o calitate sa fii altfel decat ceilalti! Inteleg ce zici. Si nici eu ii agreez stilul acestei leidi. Insa o admir pentru curaj. Intr-adevar , curajul ei e nebunesc pentru multa lume. Insa ea face ce vrea. Si cred ca asta e important.
    Fii tu insuti atat timp cat te incadrezi in limitele....hai sa nu zicem normalului, moralului! Parerea mea :-??

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord că tre' să fii tu. Dacă cineva nu te acceptă aşa cum eşti, nu te merită. E simplu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ adelici Perfect spus!! Nici nu puteai spune mai bine de atat ce am spus eu mai sus!!
    Ce risipa de cuvinte!! Noroc ca nu taxeaza astia de la blogger la cuvant ca eram mancat :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine ca ai zis-o! Lumea te va aprecia pentru ceea ce esti tu cu adevarat, nu pentru ce vor ei sa fii. Ca veni vorba de Gaga, mi se pare ca e o falsa:D. Adica eu am impresia ca se imbraca si se comporta asa doar pentru a parea o vedeta "cool" si pentru a-si mentine celebritatea(la urma urmei, nebunia ei a facut-o populara:D)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dee Nu stiu ce sa cred despre Gaga. Insa am luat un exemplu la intamplare. Sunt multe cazuri de asemenea persoane "curajoase" sa zicem asa. Si le admir!
    Si ai zis bine ce ai zis: "Lumea te va aprecia pentru ceea ce esti tu cu adevarat, nu pentru ce vor ei sa fii. " . Stii melodia aia a lui Guess Who - Fuck ce vreau?

    RăspundețiȘtergere
  9. exact ca boc este el insusi..desi putea sa isi puna niste picioroange..NU el prefera sa fie mic sa se impedice lumea de el ..deci muie boc !a da eu port blugi largi de ce ?pentru ca detest conici ...mi se par o mare "gay-areala" .....ori suntem barbati ori femei ..! deci eu insumi :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Florea Respect pentru tine insuti.!!!
    Muie Boc :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Florea Pai m-ai molipsit frate :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Da-mi voie sa te contrazic.Eu nu cred ca Laddy Gaga este cine este cu adevarat.Cred ca a ales sa faca un compomis cu "adevarata ea" pt un stil inedit care sa o consacreze,sa o scoata in evindeta cat mai mult si cat mai repede posibil.Temeiul pe care s-a constituit acest rationament al meu este urmatorul : daca ea era asa cum ne arata noua ca este acum ( imbracat in carne si etc.) facea asta inca dinainte sa fie celebra,pe cand ea a fost "an ordinary girl" pana si-a creat o strategie de intrare pe piata => pur marketing. :D

    In legatura cu noi , muritoatii de rand, cred ca suntem niste fiinte extrem de complexe , si purtam atatea masti in functie de factorii exteriori care ne influenteaza(de pers din jurul nostru , de spatiul in care ne aflam ) incat la un momentat , fara sa ne dam seama , ne pierdem intre masti ,nu mai stim nici noi cine suntem,ne pierdem pe noi insine , inainte de a ne fi gasit.Viata fiecaruia este un film , iar el este protagonistul.


    ps:imi cer scuze pt eventualele greseli,sunt f obosita :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Aimee s. Da. Dar ma intreb cati artisti ar fi facut ceea ce a facut ea doar pentru a ajunge in topuri! Am zis ca o admir doar pentru curaj. nu stiu daca ea este asa in viata de zi cu zi. Nu am mai vorbit de mult cu ea :)))
    Cat despre noi muritorii de rand cum ai zis tu...chiar crezi ca e bine sa purtam aceste masti tot timpul doar sa ne facem placuti? Eu cred a devine obositor la un moment dat!

    RăspundețiȘtergere
  14. PS : Cred ca ne putem face placuti si fara aceste masti!!! E imposibil ca cineva sa fie atat de anti-social incat sa nu isi poata face macar un prieten!

    RăspundețiȘtergere
  15. Persoanele care vor sa arate ceea ce nu sunt, sunt persoane nemultumite cu felul lor de a fi, sunt persoane false, care pot deveni periculoase pentru integritatea psihologica sau fizica a altor persoane. De exemplu, o persoana care se preface ca este intr-un fel ( bun ), poate rani multe alte persoane care vad in el altceva decat ceea ce este cu adevarat, iar cand adevarul se descoperea, cei din urma sufera o dezamagire accentuata. Este bine sa incerci sa fi asa cum esti, doar asa te vei face apreciat mai devreme sau mai tarziu, caci NATURAlul este cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Vivi Exact!! Zici foarte bine ce zici! Mersi de vizita >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. cu ce te-am molipsit ?cu muie boc..neaaa daca iei tara din nord pana in vest o sa auzi de milioane de ori muie boc...ar fi culmea sa fiu doar eu in spatele tau cu muie boc muie boc muie boc=))

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Florea Nu e vorba ca esti doar tu . E vorba ca acum zic din ce in ce mai des. Inainte doar o gandeam :))

    RăspundețiȘtergere
  19. :>inainte sa vb gandim nu :))?deci ai gandit-o acum o spui :))**==

    RăspundețiȘtergere
  20. deci:ideea ta ma duce cu gandul la stiulul vestimentar.ca tot te-ai legat de asta vorbind de lady gaga. cunosc o gramada de persoane care se imbraca intr-un anumit fel sau isi cumpara o piesa vestimentara doar pentru asa e "la moda"[efect de turma]. eu una, nu vad sensul. si nu pot sa spun ca am un stil propriu, adica ma imbrac intr-un anumit fel, din contra. uneori ajung de la sport la elegant. dar nu conteaza. parerea mea e ca atata timp cat te simti bien in pielea ta, poti sa faci absolut orice. si nu trebuie sa te lasi influentat de parerile celor din jurul tau. trebuie doar sa fi tu insuti, asa cum iti place tie. de multe ori, cand am folosit ideile altora, s'a dovedit ca a fost gresit.

    p.s. adaug un citat care mie imi place foarte mult si care, cred eu, se potriveste foarte bine cu topicul postarii :"I think everybody's weird. We should all celebrate our individuality and not be embarassed or ashamed of it." - Johnny Depp

    RăspundețiȘtergere
  21. @ cLara285 Perfect de acord !!
    @ LAvi H Clar :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Că bine spui. Dar uite, eu am avut foarte mult de suferit din cauza asta, pentru că sunt foarte diferită de ceilalţi (eu zic că într-un sens bun), iar unii m-au perceput greşit şi am ajuns să fiu dată la o parte cam de peste tot. Când am început să mă prefac că sunt ca ei...totu' era ok şi eram plăcută de toţi. :-??
    Înţeleg că nu te poţi face iubit de toată lumea, dar... lumea e foarte rea. :|

    RăspundețiȘtergere
  23. @ annitu Asta da. Lumea e din ce in ce mai rea. Insa asta nu inseamna ca tre` sa ne schimbam doar ca sa ne placa ei!!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :