01.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Gata vacanta lume draga ...gata si pentru studentime. De luni...incep cursurile.

  S-a dus vacanta, s-a dus si vara . S-a dus si inspiratia mea pentru postarea asta!!!  Ce pot sa mai zic. A fost o vara frumoasa. Nu prea plina dar frumoasa. Cu zile intregi de leneveala. Cu nopti albe la remy. Am ajuns si la mare cu gasca. Ne-am si distrat . Cu bune cu rele, a fost vara. Acum a venit toamna.....a venit frigul seara.

 Nu stiu ce sa mai scriu asa ca o sa pun o melodie :

10 comentarii:

  1. Pentru noi s-a dus de mult timp şi tu încă te plângi:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :> ehhhee:) Lasa ca e mai bine mai racoare asa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Off... imi lipsesc serile de rummy in care va ofticati voi ca va bateam, sau in care va luam banii :(:-<

    RăspundețiȘtergere
  4. si gata si penultima vacanta de vara din mandatu lu boc si a lu Base :>

    RăspundețiȘtergere
  5. mmm eu nu stiu ce o sa fac. o sa fiu un suuuper zombieee. dimineata la gradi, seara la master. o sa ajung acasa dupa 14 ore:(

    RăspundețiȘtergere
  6. asa este a venit, poate ca prea repede...

    RăspundețiȘtergere
  7. :)..... si uite asa trec si anii... important e sa stim s-o traim.. cu bune, cu rele.... Pentru mine a fost o vara foarte incarcata, de-abia acum la sfarsitul lui septembrie am simtit ce-i aia leneveala. Succes in noul an!

    RăspundețiȘtergere
  8. eee...lasa ca asa cum a venit asa o sa treaca:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ adelici Eh. Pentru mine acum s-a dus :> :))
    @ C.L.M Daaa. Si asta e adevarat!!
    @ Gagautza taci ma!!! Mie nu mi-ai luat nici un ban. Din toate serile alea eu am iesit pe minus cu 7 lei :D. Deci sunt bine :D
    @ Florea :> sa vedem cine urmeaza
    @ Monica Pfff.ce aiurea 8-|
    Lavi H. Daaa...mult prea repede
    @ Lorelai Asa e. Succes si tie :)
    @ Dream Da. Asa e :D Dar mai e pana trece :))
    @ Maria s. Da. :-< S-a dus

    RăspundețiȘtergere

Curaj :