09.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Am primit aceasta leapsa de la annitu  pe care o preiau cu mult drag :X
Mersi frumos Ana :*

1.Îţi zic în vre’ un fel?
Da, Gabi !
2.Cum ne-am cunoscut?
 Pe ‘net. De pe blog!!!
3.Vorbim des?
In ultima vreme din pacate nu prea. Probleme tehnice .....insa promit sa recuperam >:)
4.Suntem prieteni?
Eu asta cred :D.
5.Numele tău din telefonul meu?
Nu am numarul tau x_x
6.Petreci timpul cu mine?
 Pai...mai mult online...
7.Vrei să vorbim mai des?
Desigur :-<
8.Vrei să te îmbrăţişez?
Dublu desigur >:D<
9.Ce suntem noi?
Prieteni >:D<
10.Am încredere în tine?
 Probabil :-??
11.Eşti important pentru mine?
Daca am primit leapsa asta cred ca da. Probabil contez macar putin si asta inseamna mult pentru mine >:D<
12.Te iubesc?
Nu stiu :-ss. Poate
13.Te gândeşti la mine?
Da.
14.Adevărul este că….
ma bucur mult de tot ca am avut ocazia sa ne cunoastem si ca suntem prieteni!!!
15.Cea mai bună trăsătură?
Simtul umorului :)
16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Triplu desigur :x

Leapsa merge mai departe la : Găgăuţă , Roxana, Dee , C.L.M , Georgiana , Lavi H. , Adelici , Aimee S. , kyky, Florea , Mally Daca cumva am omis pe cineva imi cer scuze si va rog amintiti-mi intr-un comentariu >:D<

10 comentarii:

  1. Heeei,multumesc pentru leapsa :* promit ca am sa o fac cat de curand.

    O seara cat mai miiiinuuuunaaataaa iti doresc si cu drag te imbratisez>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase răspunsuri. Mulţumesc frumos. Sunt mândră că te am ca prieten >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei:)) Nicio problema, si totusi merci>:D< Nu stiam ca fac parte din acea lista de prieteni>:D< O pun diseara, cred:D

    RăspundețiȘtergere
  4. mulţumesc pentru leapşă şi pentru că mi-ai explicat şi mă bucur că nu ai ajuns lângă un perete !:)):*
    răspund în câteva minute

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.Îţi zic în vre’ un fel?
    Da, depinde de cine ma striga :))
    2.Cum ne-am cunoscut?
    te stiu de-o viata,nu mai tin minte cum ne-am cunoscut si pun pariu ca nici tu ! :D
    3.Vorbim des?
    Desulica :D
    4.Suntem prieteni?
    Bineinteles ;x
    5.Numele tău din telefonul meu?
    Asta zi-mi tu :d
    6.Petreci timpul cu mine?
    De obicei weekendurile,dar nu numai.
    7.Vrei să vorbim mai des?
    Acum ? :D :))
    8.Vrei să te îmbrăţişez?
    Ce mai astepti ?
    9.Ce suntem noi?
    "rude de sange albastru" :x
    10.Am încredere în tine?
    Spre binele tau,ar trebui sa ai :))
    11.Eşti important pentru mine?
    Desigur.Nu'i asa ? :-w
    12.Te iubesc?
    Bineinteles :x
    13.Te gândeşti la mine?
    De fiecare data cand nu gasesc ceva,si stiu ca tu mi l-ai furat :))
    14.Adevărul este că….
    Este!
    15.Cea mai bună trăsătură?
    Simtul umorului :)
    16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
    Or sa o ia ei daca vor :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :