11.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Leapsa de la annitu . Mersi frumos >:D<

Sunt optimist.
As vrea un aparat foto profesional(momentan ,nu se stie ce mi se mai nazare mie pe viitor)
Pastrez legatura cu toti prietenii!!!(incerc din rapsuteri...sunt multi)
Mi-as dori
muulte!!
Nu îmi place sa fiu mintit!
Îmi place sa fotografiez.
Nu sunt suficient
de punctual.
Dansez de cate opri am ocazia.
Cânt mai mereu.
Niciodata nu stau locului.
Rar ma vezi trist.
Plâng foarte rar.
Sunt confuz cand ma intorc in Bucuresti dintr-o vacanta sau ceva.( insa in 2-3 zile imi revin)
Am nevoie de timp mai mult, pentru orice.
Ar fi trebuit sa fiu mai calculat!!!
As putea sa fiu mai atent la ceea ce spun. Sa gandesc inainte sa vorbesc!!

PS : Leapsa merge la oricine doreste sa o preia !!

5 comentarii:

  1. Şi eu vreau un aparat foto profesional :-<.

    P.S. annitu* (nu anitu, că te mănânc cu fulgi cu tot:-w)

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar aici recunosti :)) Mda foarte sincer (ma mir :O )

    RăspundețiȘtergere

Curaj :