24.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , , ,
Stiu ca televizorul prosteste rau de tot. Insa astia de la tv arata numai prostii, numai rahaturi de stiri!!


Am vazut aseara 2 stiri care pe mine m-au socat de-a dreptul. Imi arata cat de inapoiati "e" unii din tara asta!




1. Un om a sechestrat un recenzor. L-a lasat sa intre in casa si dupa ce i-a adresat toate intrebarile nu l-a mai lasat sa plece. Nu au zis si motivul insa....cat de idiot sa fii. Ce motiv poti sa ai? Sincer acum ? Oare avea alte inclinatii?  Oare sotia lui nu a fost asa darnica in ultimul timp si..cand l-a vazut pe asta ce a zis...wow...Mos Craciun exista!
Sau mai exista alta posibilitate...avea o nevasta care era "cocosul" ( sper doar la figurat :)) )  in casa , si omu` si-o lua pe coaja . E ca atunci cand eram mici si chemam prietenii la noi sa nu ne bata mama ( sper ca nu eram singurul care facea asta) :))


2. Stirea bomba zic eu.
Un om (cred) a taiat franghia unui alpinist ce le izola blocul, doar pentru simplul fapt ca i-a stropit geamul!!
Acum serios....omul ala are ceva la cap!! Cum poti sa faci asa ceva. Cum poti macar sa te gandesti la asa ceva. Daca era boc pe franghie da :)). Serios acum....e de-a dreptul nebun. Cumva s-a gandit ca are si parasuta sau ce?
Nu stiu daca noroc sau nu...alpinistul respectiv era pe la etajul 2 daca tin eu minte bine! Distanta e destul de mare ( 15 metri cred) , insa omul a rezistat! A scapat usor. Chiar si medicii se mirau!!!
Si colegul lui povestea ca dupa ce i-a taiat franghia i-a zis : "Ti-am zis eu ca iti tai franghia ?" Pai da-te-n gura matii de idiot!! Dupa ce ca il arunci de la etajul 2 mai si faci misto de el!
Cine te crezi...vreun raufacator iesit la pensie care inca il asteapta pe Batman sa il infrunte!?
Ah...ce m-au enervat :))

30 de comentarii:

  1. ia un pagar pune fata lu boc si spargel :))...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Florea Pai la cat mi-ai zis de el...nu cred ca mai dureaza mult :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai s-amar:)).Cat de idioti pot fi unii oameni.Pai daca vine unu care izoleaza blocul si iti stropeste geamu` tu ii tai franghia?:))Doamne cata minte au unii.Mare-i gradina Domnului..:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Raisa Si sunt mult mai multi de atat!!! Ar trebui sa existe un post tv de genu " Prostia Tv" A ..stai...avem OTV , e de ajuns :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ?:>app in postarea ta se vede inteligenta omului:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Florea In postarea mea se vede mai mult de atat. Se vede inteligenta romanului :))

    RăspundețiȘtergere
  7. gabitu....vorbesti porcos

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Maricica Aveam eu un feeling ca tu esti :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Media este o raie care manipuleaza acum usor mintea omului , eu de aproximativ 2 ani nu am mai deschis un tv , esti obligat sa vezi aceleasi bazaconi pe toate posturile aceleasi "stiri" din ce in ce mai gonflate.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Rafael Secret Stiu. nu sunt obligat. Insa de plictiseala ma mai uit!!
    Tare cred ca o sa te urmez :))

    RăspundețiȘtergere
  11. pe aia cu alipinstul am vazut o si eu.
    oameni nebuni!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. da corect..dar ma refeream doar din (r)Romania:))

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Μου αρέσει το αλκοόλ x_x Spun doar ce am in capatana asta de duda seaca :))

    RăspundețiȘtergere
  14. iar raman in urma cu postarile :$:-"

    RăspundețiȘtergere
  15. @ Lavi H Mai bine mai tarziu decat niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe a doua o ştiam de la ştiri, aşa că nu am fost aşa uimită, dar prima...wow, încă sunt în stare de ":O".

    RăspundețiȘtergere
  17. @ annitu :)) Asta e Romanica noastra

    RăspundețiȘtergere
  18. aia cu alpinistu' e cea mai socanta stire pe care am auzit'o in ultimu timp

    RăspundețiȘtergere

Curaj :