31.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
  

      Mass media e proasta si prosteste, asta nu e ceva nou. Avea Nimeni Altu` un vers : "Mass media e samponul cu care se spala creiere" si bine zicea. Insa ce am observat e ca unele emisiuni sunt vampiri emotionali. Deci pur si simplu se hranesc cu sentimentele oamenilor. Am vazut zilele trecute la Romania, te iubesc un reportaj despre copiii abandonati de parintii plecati in strainatate. Titlul era ceva de genul : " Orfani cu parinti" (sper sa zic bine). Tragic. E chiar trist ce li se intampla si nu am de gand sa comentez despre asta.




        Insa ce m-a facut pe mine sa ma enervez si sa scriu postarea asta e modul cum i-au luat interviu unui baietel. L-au intrebat daca ii e dor de parinti. Pai frate,....ce intrebare e asta, carui copil nu ii e dor de parintii plecati in strainatate. Si mai ales ca era vorba de un copil a carui mama e plecata de nu stiu cati ani si de atunci nu l-a mai sunat, nu i-a mai dat niciun semn. Pai cum ca*at sa nu iti fie dor de ei!!!!
        Alta chestie ce m-a deranjat. Dupa ce ca au pus nu stiu cate intrebari mai mult decat incomode, el izbucnea in plans si zicea ca nu poate vorbi despre asta. Urmatoarea lor reactie era sa il intrebe "De ce nu poti vorbi despre asta? "  si  " Ce ai simtit in acel moment ? " . Serios? Pai  frate..copilul ala plange in hohote si tu il intrebi chestiile astea? De ce pui sare pe rana? Ma rog.....


PS : Sa nu se interpreteze ca nu apreciez munca astora de la Romania , te iubesc. Din contra. Insa nu mi-a placut modul lor de abordare.

13 comentarii:

  1. nu zilele trecute..chiar ieri seara a fost la 20:00 m-am uitat si eu singura emisiune care mai spune cate un adevar...si cam ai dreptate !dar cea mai frumoasa emisiune a fost aia cu uzinele , autostrazile si "decapitarea" padurilor:))...

    RăspundețiȘtergere
  2. am inteles ce ai vrut sa scrii , si sunt de acord cu tine, chiar daca nu urmaresc serialul.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Florea . Am zis. Nu contest emisiunea. Nu prea am facut buna introducerea.Chiar e o emisiune buna. Insa au cam dat-o in bara la faza asta. Parerea mea !!
    Muie boc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lavi H. Ma bucur ca m-am facut inteles. Am scris cam in graba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt total de aceeasi parere cu tine. Bietul copil...:|

    RăspundețiȘtergere
  6. modul tau de a vorbi imi aduce aminte de cineva...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate,emisiunile astea ma emotioneaza,mai ales ma doare sufletul de acei copii.Nu stiu daca mai avem de aratat ceva in tara asta...oameni saraci,copii fara parinti,tigani s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ gabriella Asta zic si eu! Nu zic ca nu ar trebui ajutati . Doamne fereste! Insa mie mi se pare ca mass media foloseste oamenii astia amarati pentru a-si face reclama!!
    Adica..ok...ii ajuti...insa nu e nevoie sa dai asta la tv!! Si nu e nevoie sa presezi oamenii asa cum au facut in interviul de care ziceam!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa e.Tara asta e plina de copii fara parinti sau abandonati de niste..of nici nu mai am cuvinte.E prea de tot ce-i in tara asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Raisa Adevarat. Asta e. Tara noastra draga!! :|

    RăspundețiȘtergere

Curaj :