18.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Gabi : Deci acum eu ca sa fac misiunea aia la sims tre sa imi extind?
Roxana: Da
Gabi: Fuck!! Eu nu fac nimic. Am alte planuri in cap!!! :-L
Roxana: Ce?
Gabi : Shit....trebuia sa ma gandesc ca asta o sa intrebi . Nimic, am zis asa doar sa par inteligent :))



Roxana : Sigu
Roxana : r
Gabi : Scrii in rate? :)) Bine ca nu taxeaza astia de la yahoo pe cuvant!! Am fi avut niste facturi....8-|

Laura: Hei clătită! Îmi lipseşte gemul tău...
Gabriel: Hey dudă…îmi lipseşte dudul tău…


Laura: Sâmbătă ieşi? Ai bani?
Gabriel: Ha ha ha, logic că ies…doar să găsesc pe cineva să facă cinste.
Laura : O întrebi pe Alina ??
Gabriel: Încerc sa imi fac curaj :))
Alina : Hapciu Hapciu, ce răceală m-a luat. Cred că sâmbăta asta voi sta cuminţică acasă...


Alina: Leneşul mă!
Gabriel: Eu? Leneş? Nu. Nu. Eu economisesc energie în scopuri nobile.

Gabi : Iar imi scrii in rate
Roxana : Te vad chior adica-s chioara de somn si nu te vad bine


Profa: A scăpat de spân si a dat de ăsta
Elev : A scăpat de dracu` si a dat de ta-su

Profa: Te-ai plictisit domnu' nu stiu cum te cheama?
Elev: Robert
Profa: Ce conteaza?

Alina : Eu sunt cea mai non-materialista persoana ce o cunosc !
Gabi : Nu cunosti prea multa lume huh? /:)

Alina: Tu ai spus-o mai furmos
Gabi: Nu esti ma, ai CV esti desteapta
Alina : Si scrisoare de intentie
Gabi: Eu asta o sa ii trm sotiei mele daca o sa vreau sa divortez : Scrisoare de intentie
Gabi : Adica intentionez sa o fac sa dispara din viata mea >:)


PS : Postare noua pe Flyerboy photography

14 comentarii:

  1. Gabi: Nu esti ma, ai CV esti desteapta

    ...hmm daca ai CV esti destept?acum fac 50.000 de copii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cea domnu' nu stiu cum te cheama e cea mai faina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Florea Eu deja mi-am facut b-) :)))
    @ LAvi h. :D
    @ Nymphetamine :)) Da
    @ Μου αρέσει το αλκοόλ :D

    RăspundețiȘtergere
  4. taree=))
    mi-ai pus un zambet pe fata;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cunosti prea multe lume,ah ? =))) aia e cea mai tare.Dar ai fost rautacios ! [-(

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Aimee s. Cand nu sunt eu rautacios? :">

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tari!:))) Idem Aimee s. Ai fost cam dur in pen-ultima

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dee Asta-s eu..x_X mai rautaciuios de fel :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Serios? Chiar ti-ai facut copii? D-aia ai reusit sa mananci singur si sa mergi? :|

    RăspundețiȘtergere

Curaj :