13.10.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,




Zilele astea ma gandeam la ceva. Adevarul e ca eu ma gandesc la multe chestii, majoritatea porcarii :)) Pacat ca pun prea putine pe hartie!!!
Am vazut o poza pe net cu niste sosete ciudate. Si chestia asta m-a dus imediat cu gandul la copilarie. La cat de mandri eram in copilarie de sosetele noastre. Si nu, nu vorbesc despre mandria de a purta o pereche de sosete normale!!!
Nu !!! Ma refer la ACEA pereche penibila de sosete pe care o aveati. Pe care cu totii am avut-o la un moment dat ! 




 
Sunt sigur ca cel putin odata in copilaria voastra ati avut o pereche de sosete de care ...Doamne erati asa mandri. Sosete cu degete, sosete pana peste genunchi, sosete cu danteluta....orice fel ( pe mine m-au marcat cele cu degete :)) ) cu care sunt sigur ca va laudati tuturor!! (sau eu sunt singurul care a avut asa traume in copilarie :)) )!!!
Ma uit in trecut si ma gandesc...frate....cum puteam sa port asa ceva. 8-|
Daca eram mai mare ma puteam angaja la circ. Macar asa as mai fi strans niste banuti !! Si-asa mama imi zice prea des ca eram bun la circ !!! Faceam si eu un ban cinstit :))

14 comentarii:

  1. Daa :)) .Imi amintesc si acum sosetele mele cu degete in dungi albastre si albe . La vremea aia eram mandra de ele :)) . Acum daca ma mai pune cineva sa ma incalt cu ele poate raman cu sechele pe viata =)) .

    RăspundețiȘtergere
  2. yay.. :)... si eu urtam sosete cu degete cand eram mai mica... chiar erau faine...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am avut ..dar am o vecina:))care atunci cand si-a facut id-ul prima oara avea sosete gen alea din poza si are id cam asa "sosete colorate" .....asta ca sa stii cata inteligenta exista in romania :))

    p.s prima oara am crezut ca aia e familia lu boc dar dupa mi-am dat seama ca sunt niste degete...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai! Eu aveam niste sosetute albastre cu un curcubeu pe ele si asa de pufoasee! Cred ca scria pe ele "I'm verry happy" nu mai tin minte exact si imi doream mereu sa cresc si sa stiu ce scrie pe sosetele mele preferate:]]. Ce de amintiri!<3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu întotdeauna mi-am dorit şosete cu degete, dar nu pot purta (nici măcar acum) că am degetele de la picioare prea mici.8-|
    Poate pe la 30 de ani o să le am şi eu suficient de lungi încât să pot purta.:"> Atunci chiar aş fi cu adevărat fericită.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) si eu am avut sosete cu degete si eram foarte mandara cand le purtam,acum nu stiu daca as mai fi asa mandra:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Urâte's:))
    Io nu cred ca le'aş fi suportat.

    RăspundețiȘtergere
  8. tot nu te lasi tu de smecherii :)))
    daca stau sa ma gandesc bine am si eu o pereche de sosete ce o sa imi ramana in aminiri:))
    faina postarea!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca mai am o pereche de sosete cu degete, dar nu le mai port, ma incomodeaza, cat despre cele cocolino, le port si acum, prin casa, bineinteles, sunt foarte dragalase :)
    Pupiciii :*

    RăspundețiȘtergere

Curaj :