07.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,
Bai, se pare ca am o gramada de prieteni care isi ascund talentele. Azi de exemplu o avem pe Stefania.
Uitati ce-i poate capsoru` :)



Nu vreau ca amintirile frumoase sa fie eclipsate de cele mai triste din viata mea! Nu vreau ca sentimentele bune ce se nutresc in mine sa fie acaparate de cele rele care se nasc involuntar ! Nu vreau sa uit de unde am plecat, ca sa vad incotro ma-ndrept ! Nu vreau sa inchid ochii sufletesti ca sa ii deschid pe cei fizici ! Nu vreau sa intorc si obrazul celalat ca sa primesc inca o palma ! Nu vreau sa iert ca sa fiu ranita din nou ! Nu vreau sa cred ca sa ma mint singura ! Nu mai vreau sa uit greseli, ca sa mi se faca inzecit! Nu vreau sa mai plang, ca sa fiu tare ! Nu mai vreau sperante, vreau lucruri concrete ! Nu mai vreau vise sau promisiuni, vreau sa mi le indeplinesti cum nu ai mai facut-o nicioadata ! Vreau sa imi arati ca-ti pasa ! Vreau dar nu primesc... Iar si iar...
 In vesnicul zadar al promisiunilor tale !

 PS : Bravo :X
 PS 2 : Postare noua pe blogul foto

18 comentarii:

  1. Multumesc mult bai dudaaa >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. acum multumesc bai dudaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Stefania Cu mare placere bai duda >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Talent pur..ce sa zic..no comment!:x

    RăspundețiȘtergere
  5. sa vezi ce talent am eu fiatent:

    -MUIE BOC

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa postare, imi place ce a scris.

    RăspundețiȘtergere
  7. :D O sa se bucure de comentariile voastre. Vreau sa o incurajez sa scrie mai mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. mamaa :O ! glumiti ?! multumesccc mult tuturor ! :* mai ales tie bai duda >:D<;;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Stefania Stefiii asta e superba :xxxxxxx stiam ca te pricepi da asta e prea fenomenala :xxxxxxxxxxxx

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc mult ioana >:D<

    RăspundețiȘtergere

Curaj :