14.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , ,
Sal`tare lume.
Pfoai de cand nu am mai scris efectiv ceva. Poate chiar sunt atat de lenes pe cat sa zice :-?.
   In fine... altceva am eu sa va zic. Sa va intreb de fapt. Nu stiu daca si voi sunteti in situatia asta, insa sunt sigur ca mai mult de 80 % sunteti . M-am intrebat mereu de ce uram pe cineva fara motiv. Stiti si voi foarte bine ca exista cineva pe care, nu ca il/o urati, insa nu il/o suportati. Fara motiv.
     Eu sunt in situatia asta si nu inteleg de ce. Ce ma face sa nu il/o suport. Omu` nu mi-a facut nimicuta.



Astept un raspuns de la voi...poate ma lamuriti cumva .

11 comentarii:

  1. mai...eu cand mi'am vazut pr cea mai buna prima data am crezut ca e cea mai antipatica pers din lume :)) dar cu timpul am ajuns sa ne intelegem... Si eu am antipatii d'astea fara motiv,dar daca ajungi sa cunosti pers respectiva mai bine,iti mai scade si "ura" :))) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. unele persoane ne sunt prusisimplu antipatice :D leneşule !

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Б.Р.Йонг Хya Depinde ....la tine a fost asa..la mine nu e valabil
    @ Lavi H Adevarat si asta. Dar de ce?
    Ps : Nu-s lenes , imi conserv energia in alte scopuri >:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Pff..si eu sunt in situatia asta.Pai pur si simplu nu o suporti prin simpla prezenta,ce sa facem..mai sunt si situatii dinastea:)):(

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Raisa Asa e. Trecem si noi peste :-j

    RăspundețiȘtergere
  6. nu conteaza:)) uraste in continuare ca ura este singuru sentiment:))Ramas :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Florea Ai dreptate si tu. Ura e singurul sentiment cu adevarat sincer !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pur si simplu consideri acea persoana ca fiind slaioasa, scarboasa etc :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ohoo, bineinteles ca recunosc sentimentul. Spre rusinea mea, mi se intampla foaaarte des. Pur si simplu prezenta anumitor persoane ma enerveaza. Nu e invidie, nu e gelozie, nu e nimic. Noi oamenii suntem extrem de ciudati:))

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer , da. Şi eu păţesc aşa.

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt convins ca tuturor ni se intampla asa ceva deoarece suntem oameni si nu suntem perfecti.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :