22.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Imi zicea cineva zilele trecute ca nu am mai scris de ceva vreme. Asa este si cu ocazia asta va cer scuze
. Insa nu am avut timp. Pur si simplu. Facultate,teste,proiecte...de toate .

   Ce ma macina pe mine azi e o chestie ce mi s-a intamplat ieri. De fapt o faza la care a fost martor.
Eram cu tata la un notariat, unde nu mai zic ca a trebuit sa astept 45 de minute pentru un rahat de specimen de semnatura, pentru ca tanti aia era mult prea ocupata sa vorbeasca la telefon sau sa discute cu colegele.
Plus de asta 62 de lei un specimen de semnatura...da cine cacat a semnat...Obama?! :-L
ma rog...trecem peste.
    Faza care m-a indignat a fost ca, un om la vreo 50 si ceva de ani sa zic asa venise nu stiu pentru ce chestie. Nu am fost atent de la inceput. Omu` avea deficiente de vorbire, vorbea foarte incet. Si bineinteles ca tipa de la notariat nu a inteles foarte bine, insa ...frate nu ai inteles,,,il mai intrebi odata incet, discret, nu tipi ca vaca in tot notariatu` ala : " Da dvs nu vorbiti, nu auziti? Ce se intampla? " Nu asa se face...oricum...am zis...hai..e ok...a facut femeia o greseala. Poate nu a vrut sa sune chiar asa.
Dar ...dupa ce si omul respectiv a asteptat vreo 40 de minute , ii vine frumusel randul si trebuia sa scrie o cerere( ca Romania e o tara corecta si pentru asta ave nevoie de `nspe mii de hartii...asta e alta poveste ) . Si se apuca idioata pi*dii sa tipe iar, desi stia foarte bine ca omu` ala chiar aude : " Stiti sa scrieti, sa cititi? "
Pai cum gatu ma-tii il intrebi asa ceva in public...il trageai mai aproape , erai mai discreta. Si plus de asta, daca nu ar fi stiut sa citeasca sau sa scrie , si se mai pune si faptul ca nu putea vorbi foarte bine, mai venea de unul singur?

PS : Scuzati limbajul insa...chiar m-a enervat tanti aia!!!

Zi buna sa aveti!

10 comentarii:

  1. :))
    eu a trebuit sa astept odata la coada aproape o ora, iar cand a ajuns randul la mine imi zice respectiva ca acum au pauza de masa:|
    eram cu tati si le-a facut un scandal monstru acolo in primarie :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Nyphetamine Pai da-i in gatu mamii lor. Ca unii sunt nesimtiti. Am zis unii pentru ca stiu persoane care lucreaza la ghisee sau ceva si sunt foarte dragute!

    RăspundețiȘtergere
  3. da-o in plm ca asa fac toate, sunt niste cretine!X(

    RăspundețiȘtergere
  4. =))) mie nu mi-ai povestit asta =))))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Bobo Mary Nu aveam chef. Eram prea obosit

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ai mai scris, imi era dor de asta>:D<
    Cat despre tipa aia... pot sa spun ca tanti de la Bucu e foarte draguta :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :