11.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Am primit o leapsa de la C.L.M careia ii multumesc frumos  >:D<. Hai sa vedem ce a iesit :-??

Maxim 2 linkuri per întrebare.

1. De ce ai blog?
Hmm...De ce nu ? :-?? Imi place.
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Socializarea. Am cunoscut multe persoane super prin acest blog :D
3. Ce nu îţi place în blogosferă?
Hmm. Sunt cateva chestii. Insa nu le zic azi
4. Blogul preferat?
 Annitu !   Lavi H.  (regula spune numai 2 linkuri, insa as pune mult mai multe ) :D
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
Hmm. Gagautza si R.A.I !
6. Cel mai enervat blog/blogger?
Nici unul deocamdata!!!
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
Adelici clar !
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
Hmm.. Florea si Annitu :))
9. Cât de des postezi pe blog?
De maxim 2 ori pe zi.
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Nimic iesit din comun!!
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
A zis bine C.L.M , nu toata lumea poate sa posteze asa des. Fiecare cu ale lui!!
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Nimeni frate....pacifist convins :D
14. Conflicte cu ceva bloggeri?
Pe moment nu, insa feriti-va ….my uncle si Chuck Norris >:)
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Deocamdata nu!
16. Cel mai prietenos blogger?
Toti. Toti cei din blogroll-ul meu e pretenari buni :D :))

 PS : Leapsa merge la toti cei care doresc sa o preia :D

10 comentarii:

  1. Nu ma asteptam sa ma pui :D
    multumesc :)
    :">

    >:D<:*

    si imi place raspunsul de la intrebarea 14 :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eee:< asa:X Sar'na ca ai preluat-o!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lavi H Nu ai pentru ce .. E meritul tau
    PS : Chiar e >:) :))))
    @ C.L.M Mersi si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florea Ce? Nu am dreptate? :)))
    Sau vrei sa zice ca eu nu stie sa scrie corect? :-w

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos pentru raspunsul de la intrebarea 12.Chiar nu ma asteptam sa-l pui:">Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ C.L.M :*
    @ Raisa Chiar cred asta :)
    @ annitu Meriti :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :