18.11.2011

Posted by Flyerboy | File under :
1.Imi poti spune:Gabi :D
2.Mi-ar placea sa ma numesc:Gabi :))
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: Nu-mi vine niciunul in minte
4.Melodia mea preferata este:ohohoo am o lista intreaga.
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine:Sambata clar :X
6.Imi dor de: vara
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Megan Fox :))
8.Urasc scoala pentru ca: boriing :|
9.Imi place scoala pentru ca: ne mai dau si pauze :D
10.Culoarea mea preferata e: albastru
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: dimineata...ca nu prea o vad :))
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? hmmm....Extraterestri...in rest...baliverne :))
13.Mi-ar placea sa locuiesc: Hawaii :X
14.Azi sunt fericit pentru ca:e vineri :D


15.A fost un cosmar sa vad:Nota la mate din examen:))))
16.As vrea sa: fie vara
17.Mi-ar placea sa existe: teleportarea
18.As vrea sa lucrez in domeniul: Turism
19.Daca as avea o putere ar fi: sa ma teleportez :D
20.Imi place numele:Gabi
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: iti sunt alaturi la greu
22.Citatul meu preferat este" Everybody lies" :D
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea
24.As vrea sa pot: schimba multe lucruri
25.Viate e frumoasa pentru ca: asa trebuie sa fie, asa trebuie sa ne-o facem!!
26.Planul meu secret e sa : cuceresc lumeaa >:) Mua ha ha
27.Imi place serialul: Dr.House de departe
28.As vrea sa scriu despre: Nu am idee :-?
29.Vreau sa iti spun ca:  Trebuie sa zambesti :D
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?
Cam lung :">.

Leapsa o preia cine doreste :D

PS : Mersi Denisa pt leapsa :*

9 comentarii:

  1. ce te-a prins Denisa :)))
    esti comic :)
    imi plac raspunsurile : 1, 2, 9, 14,

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum ai incheiat:

    "cam lunga"

    ...presupun ca asa a spus una de a9-a care maine o sa te reclame iar luni o sa te vad in ziare=))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lavi H :D
    @ Raisa Mersi :">
    @ gabriella :))
    @ Florea Frate...te roaga eu...nu ma dadea de gol
    @ C.L.M Buun :> Ia sa vedem

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ghost Painter O poti prelua daca vrei :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :