27.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Se pare ca C.L.M  ma pune la treaba :)). Ia sa vedem ce a iesit 


Cel mai de pret lucru :Aoleu...greu nenica...greu..e multe :))
Cand sunt suparat: Ascult muzica...
Cand vreau sa ma relaxez : Ascult muzica,vad un film bun .
Cea mai frumoasa vacanta:Fiecare vacanta are ceva frumos
Locuri unde as trai:Hawaii :X:X
Cel mai fericit am fost:Cand am intrat la ASE
Nu spun nu propunerii  : Depinde :-??
Ma feresc de : Oameni falsi
Am emotii cand :Cand ia bunica penisa :))) . Acum serios...nu imi vin in cap situatii
Regret ca : Nu am timp de mai multe
Nu as renunta niciodata la : Viata si la blog. Am mai avut unul si regret si acum ca l-am inchis!!
Cei mai buni prieteni : sunt cei cu care imparti si bucuriile si necazurile.
Ma enervez cand :Vad cat de rai si prosti sunt unii oameni!!
O zi perfecta : Pff...o zi de leneveala!!! :))


Ce te motiveaza sa scrii pe blog?
Nu stiu....
Cum reactionezi la comentarile negative ?
Sunt constructive :D
Cum te-a schimbat pe tine blogul ? 
Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera?
Pai...m-a ajutat sa invat multe lucruri!! Si faptul ca am cunoscut atatea persoane minunate e un castig!!! Hai ca devenim sentimentali!! :))
Cine te-a influentat sa faci blogul ?
Nimeni...
Inima ta este intreaga ?
2 atrii si 2 ventricole...deci da...bate..e aici :))
Placi pe cineva ?
Cine nu place?
Persoana aceea te place pe tine?
Probabil :> :))

7 comentarii:

Curaj :