25.11.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Azi nu ma duc la facultate. Nu ma duc pentru ca sunt anu` 2 si imi permit >:) . Mu ha ha!! Avantajele de a fi anu` 2. Sa va spun ceva sincer, am uitat de ce am inceput postarea asta. Vroiam sa scriu despre ceva si am uitat! =)).

Ce penibil !!! Si ce e mai penibil e ca eu scriu in continuare chestia asta. De parca nu as putea sa dau DELETE la tot ce am scris pana acum si sa o iau de la capat ca si cum as fi stiut exact ce vreau sa scriu. Pe naiba. Habar nu am ce si de ce scriu. Insa nu sterg pentru ca sunt sincer cu voi( pare mai interesant). ...






Mu ha haaaa.....mi-am adus aminteee.. >:). Ok. Ma gandeam la ceva. Am tot vazut pe 9gag ( cred ca stiti si voi de el) fazele alea cu "That awkward moment". Si brusc mi-a venit si mie una in minte. Imaginati-va urmatorul scenariu:









             Sunteti in grupul vostru de prieteni. Printre ei si cativa prieteni pe care ii stiti inca din copilarie. Cu care impartasiti amintiri comune. Si bineinteles, povestiti faze din copilarie. Si vine "that awkward moment" cand un prieten incepe sa povesteasca faze care nu s-au intamplat, sau exagereaza anumite parti ale povestii doar pentru a colora un pic povestea.
Si va pune pe voi sa confirmati.
Si culmea ....voi ziceti: "Da, e adevarat. Imi amintesc perfect". Si ajungi dupa un timp sa te minti pe tine insuti cu rahatul ala. Ajungi sa crezi in el.

Oare de ce facem asta? Adica....nu ar fi mai simplu sa zicem : " Frate esti nebun, nu s-a intamplat asta. De ce inventezi? " , sau zicem "da" doar de dragul povestii, sa nu ii stricam faza? Oricum ar fi....e ciudat. :|

Vi s-a intamplat vreodata? Si daca da, care era contextul ? Sunt curios!! Promit ca in urmatoarea postare sa spun si eu!!

8 comentarii:

  1. sincer mie nu mi s-a intamplat :-??
    eu spun ce gandesc :d

    RăspundețiȘtergere
  2. ei bine, mi se intampla, dar nu afirm niciodata :)). eventual daca afirm inseamna ca nu'mi mai amintesc povestea foarte bine :D. hm.. sa povestesc o chestie, ce s'a intamplat prin clasa a 3'a :))). eram in clasa, iar o colega de a mea ma tot enerva si sacaia la cap. stateam in pauza, la scoala, in banca mea (si la propriu si la figurat) si o colega se luase de mine ca n'am lasat'o sa copie la nu stiu ce test. m'am ridicat si am inceput sa dau cu palmele in ea. ea a pus mainile in capul meu si eu in al ei. eu, fiind cu fata spre usa, am vazut cand a intrat invatatoarea. atunci am luat mainile din capul ei si m'am prefacut ca ma doare.. ca nu stiu ce. si invatatoarea tot de mine s'a luat... ca eu eram aia mai inalta si mai grasa, bineinteles, si eu m'am luat de colega'mea, nu ea de mine..:-w in fine :-j. si acum cand ne aducem aminte de faza si suntem cu cate un grup, incepe tipa sa zica ca m'a luat la bataie pe holul scolii si ca invatatoarea a venit la mine si m'a mai batut odata :))). si eu ma uit la ea ciudat, si o intreb dc inventeaza. se uita la mn, facand niste ochi mari dar tacand din gura. ceilalti se uita la joi fara sa zica nimic, si intr'un final incepem toti sa radem. mdaa...moment penibiiilll :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu nu, eu vin de pe alta planeta, :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mi s-a intamplat sa cred anumite chestii pe care chiar eu le-am inventat:))
    deci mint atat de bine incat si eu ma cred:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai mult ca sigur mi s-a intamplat de cateva ori (bune), dar ma stii ce ametita sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi s-a intamplat dar nu am confirmat :)) am facut o mica gluma gen "timpul ti-a afectat memoria,amice".Cat despre postul aproape uitat,nu esti singurul.mai am si eu unele momente.Felicitari pentru sinceritate!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Denisa Nici macar o data ?
    @ Ghost Painter :)) Se intampla si d-astea
    @ Lavi H De pe ce planeta ? :-ss
    @ Nymphetamine :)) oo da
    @ Gagauta Stiu :-"
    @ ciudatel :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :