25.11.2011

14 comentarii:

  1. Ce super tare :)) Ar fi o explicatie destul de logica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Gagauta :)) Sigur asta e....nu e ca si cum am fi noi aiuriti sau ceva :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mai devreme am văzut asta pe 9gag:))şi eu am stat puţin pe gânduri : "s-o traduc? să n-o traduc?:-?" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ annitu :)))
    @ Aimee s Serios? :O :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a fost dor de tine şi postările tale:)) But i'm baack!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Rebeca C Auci :"> Bine ai revenit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte tare:)) Mi s.a intamplat sa uit ce caut in anumite locuri:)) Dumnezeu o fi de vina?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florea =)) Ce ma stresa expresia asta...nu stiam ce inseamna
    @ Aimee Probabil :-ss

    RăspundețiȘtergere

Curaj :