13.11.2011

21 de comentarii:

  1. @ Lavi H Se refera la faza cand a lovit-o Chris Brown :))
    @ ♡ Miştocăreală ♡ :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Florea Sa inteleg ca te apuci de el? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum ii scriu un rol negativ ....dar nu stiu cum sa ii gasesc sfarsitu sa moara ca Megatron (transformers 3) sau ca aia din Saw 7 :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florea Saw direct frate :))
    @ Lavi H :D
    @ Ghost Painter :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Gogule eu am la bara de instrumente acolo unde postezi doar previzualizare:| a aparut asa din senin ..stii cumva ce ii pot face:))ca asa am si pe opera si pe mozzila:|

    RăspundețiȘtergere
  6. nu treb sa "upgradez" la interfata aia noua si nu o suport..dar usor usor ma obisnuiesc eu cu ea..m-am obisnuit cu boc .dar cu o interfata:|

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Florea :)) Buna asta. Pai eu am tot interefata veche , acelasi motiv ca si tine. Nu imi place, insa....daca e nevoie :-??

    RăspundețiȘtergere

Curaj :