02.12.2011

Posted by Flyerboy | File under :
Profesoara:
Bulă,tradu în engleză : '' Pisica a căzut în apa și s-a înecat ''
Bulă: E foarte simplu,doamna profesoară : ''The cat catapultum in water glugluglu and no more miau
 
Vine Ion acasă de la oraş şi zice către Maria, hotărît:
- Marie, stinge lumina, trage perdelele şi în pat iute.
- Mă Ioane, da' mai am de lucru.
- Dac-am zis, am zis!
Vede Maria că n-are încotro, se conformeaza. Se pune şi Ion în pat, trage plapuma peste ei şi zice:
- No, acum Marie, să-ţi arăt ce ceas cu fosfor mi-am cumpărat.
 
Un tip isi duce sotia la ginecolog, ca nu parea sa aiba ceva in regula
Doctorul il expediaza pe tip in sala de asteptare si o consulta pe sotie.
Dupa un timp, sotia iese afara si sotul este chemat inauntru.
Dom-le doctor... care e problema?
Stiti... e foarte complicat... va trebui sa faceti dragoste de 3 ori pe zi sau altfel va muri. Tipul iese din camera. Sotia il intreaba: "Ei, ce a zis doctorul?" "Ca... o sa mori"
 
Un tata ingrijorat isi asteapta fiul acasa. Intr-un tirziu soseste, si este luat la intrebari:
- Unde ai stat pana la ora aceasta?
- Tata, azi mi-am pierdut virginitatea.
- Extraordinar! Aseaza-te sa bem un pahar pentru acest eveniment!
- Putem sa bem, dar nu pot sa ma asez!
 
ATENTIE mare!...escrocherie la Hipermarket!
Mare grija la Hipermarket! Escrocheria functioneaza in urmatorul fel: 2 pustoaice bune de 18 ani se apropie de masina in timp ce bagi cumparaturile in portbagaj incep sa stearga parbrizul de la masina cu o carpa in timp ce sanii le atarna afara din tricouri. E imposibil sa nu te uiti. Cand le multumesti si le dai niste bani, ele te roaga ca in loc de asta sa le duci la un alt magazin in oras. Accepti si ele suie in spate. Pe drum incep sa faca sex una cu alta. Dupa un timp una dintre ele trece in fata si incepe sa iti faca sex oral. In acest timp cealalta iti fura portofelul! Va sfatuiesc sa fiti foarte atenti deoarece mie mi s-a intamplat lunea trecuta, miercuri de doua ori, vineri, azi...si ma duc si maine !!!!!!
 
Gica face poze pe malul lacului, cand nevasta-sa il striga disperata:
-Gica! Repede, se ineaca mama !
Gica raspunde:
-Degeaba, nu mai am spatiu pe card…
 
Într-un bar:
Doi unguri şi un român, primul ungur către al doilea:
- Ştii care-i diferenţa dintre un român şi o nucă de cocos?
- Nu.
- Nuca îţi oferă tot timpul ceva de băut, pe când românul niciodată.
La care românul de alături:
- Nu te supăra, vrei ceva de băut?
Ungurul:
- Mi-ar plăcea.
- Atunci du-te şi cumpără-ţi o nucă de cocos!
 
O barza cu un batranel in cioc.
Intreaba batranelul: Auzi nu crezi ca ne-am ratacit?
 
-Alo iubitule tu esti?♥
-Da iubito,eu sunt .♥♥
-O sa avem un copil...♥♥♥
-Imi pare rau ati gresit numarul
 
 
 
 
 

5 comentarii:

  1. Se intalnesc intr-o zi Ion si Gheorghe in padure. Gheorghe avea un dihor viu in brate. Ion il intreaba:
    -Gheorghe, ce faci ma cu dihorul ala?
    - Pai iarna cand e frig il pun la picioare sa ma incalzesc
    - Da’ pute ma!
    - No, lasa ca se obisnuieste el.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ... ati gresit numarul, foarte tare :))

    RăspundețiȘtergere

Curaj :