09.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,
Am citit de dimineata la pinguu un articol, de fapt ea avea niste intrebari, despre ce inseamna de fapt un blog, ce inseamna sa fii blogger si asa mai departe. I-am raspuns si in comentariu dar as vrea sa dezvolt putin chestia asta.
Dupa cum bine zicea si ea...apar ca ciupercutele(halucinogene) dupa ploaie tot felul de articole despre...ce inseamna sa fii blogger, sa ai un blog, ce tre` sa scrii pe blog.
Pai in primul rand pe blog scrii ce vrea muschiu tau. Daca eu vreau sa scriu despre ca*at scriu despre ca*at.  Oricum...ideea e ca...majoritatea celor care isi fac blog il fac sa scrie ce vor ei sa cunoasca anumite persoane, care sunt sau nu pe aceeasi lungime de unda. Sa isi exprime idei, ganduri, sentimente ....
Apoi...in al doilea rand...a fi blogger.
Pai a fi blogger inseamna sa iti arunci ideile pe hartia asta virtuala!!
Avantajul bloggingului e selectivitatea. Adica iti scrii idei, ganduri si numai anumiti oameni ajung sa ti le citeasca. De exemplu unu` cu mai putine clase decat trenu` nu o sa stea el sa citeasca pe blog acum. Sa nu se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii astia, doar ca asta e adevarul.  
Si oamenilor, fie le place fie nu. Daca le place ...te apreciaza....daca nu..te critica...oricum ar fi e bine. Si critica e constructiva.
Asea..si in al treilea rand , despre asa zisii cunoscatori. Datatorii de sfaturi. Eu zic sa isi vada te treb`soara lor. Sa faca bloggingul cum stiu ei, noi il facem cum stim noi si aia e. Bine...unii nu au nicio treaba, asta e clar. Oricum...blogosfera e din ce in ce mai tixita de "blogări " de "blogări" sa zic asa.
Blogosfera....ce cuvant ciudat. De ce nu i-au zis blogotrat, blogounghi...blogosfera...auzi.... Hai ca deviez ca submarinu si eu...
Zi buna sa aveti !!! 

6 comentarii:

  1. pe mine ma enerveaza specimenele astea care critica blogurile personale, adica alea in care scrii ce vrei tu, in pana mea.. nu, dupa parerea lor, un blog = un ziar.. pai plm, jurnalisti fara scoala copieaza informatii de pe net, si le adapteaza..da ce'i aici?
    hahaha, tare aia cu blogotrat, blogounghi=))

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe noi nu trebuie sa ne streseze parerea altora.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ pinguu Blogosfera e una din dilemele mele...cum cacat a aparut cuvantu asta? :))
    @ Nymphetamine Adevarat :)
    @ Ghost Painter Nici nu trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. you're right... blogul trebuie sa fie ca un jurnal... practic scrii ce ce-ti trce tie prin cap; in primul rand receptorul esti tu, cel care scrie, apoi urmeaza cititorii; suntem liberi... :)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :