16.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , ,
Televiziunea....cea mai mare pupincurista !! Stiati cu toti asta sunt sigur !   
La TV nu mai dam oameni care merita care sunt un exemplu, de la care ai de invatat ceva doar daca mor sau cine stie ce tragedie li s-a intamplat si avem exemple destule !!
Si daca Doamne fereste moare vreun om care chiar a facut ceva ce merita laudat vine  OTV si gaseste criminalu` sau gaseste vinovatu` si face rating un an de zile printre octogenari !! 
Pai fu*u-va-n gura de hiene !!

Un alt exemplu care umple de ca*at tara asta este berbecali. Dom`le nu am nimic cu omu` , are bani, are afaceri,muncitor, foarte bine , da nu-l pune fratioarele mele sa vorbeasca la tv ca e prost de pute si ne face de tot marou` cand iese pe sticla !! 
Oricum se pare ca televiziunea a pus repede botu` la vrajeala lui si acum il pun asa pe un piedestal !! Pai uitati si voi exemplu de stire : " Gigi Becali sta de vorba cu muncitorii ce au venit nu stiu ce sa ii faca la palat ".
Pff...mi se rupe...sincer!!

Si ce e mai ciudat e ca adunand tot felul de simpatizanti , acum aia incep sa vada in fata ochilor numai becali . Cand a mancat becali, cand s-a ca*at becali, cand s-a ras pe limba, si alte rahaturi . Si uite si motivul pentru care am inceput postarea asta : 
Aseara in emisiune la Horia Ivanonici a intrat in direct, evident, Gigi. La finalul convorbirii, Ivanovici i-a zis: "Va multumesc pentru interventie domnule Dinu!... aaa.. am zis Dinu... citeam aici pe net ca i-a murit nevasta. Va multumesc domnule Becali! "
Nici un moment n-a avut intentia sa spuna, chiar si fals, "condoleante", daca tot a pomenit numele Dinu." 
  Adunatura de idioti!!!

 
 
 
 
Condoleante Cornel Dinu !!

7 comentarii:

  1. :-j. Becali chiar ne fata de rusine..:-j.Nu stiu cum a devenit un vanzator de oi asa celebru peste noapte:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. singuru lucru care il apreciez la becali este ca a platit salariile la jucatori ..de bine de rau aia alearga acolo pe vant pe frig ..si oricand poate sa isi rupa picioru din punctu asta de vedere jos palaria..in rest muie steaua si muie TV !pacat ca nu se difuzeaza ZU la TV :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Televiziunea e de rahat, nu ai ce sa-i faci...:-?? si pe mine ma duce la exasperare, of... daca asi fi eu presedinta Romaniei! :-w

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Raisa Am zis. Eu nu am treaba cu el . Poate sa vinda si sticle goale. Nu ma intereseaza!!! Dar televizivunea e problema !
    @ C.L.M Multam :D
    @ Florea Da :))
    @ Ghost Painter Cine stie!! Poate ajungi :-"

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place la nebunie despre tine cand esti revoltat pe o anumita tema:)
    Ghost Painter, asa imi spune si mie "Poate ajungi", el incurajeaza pe toata lumea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Gagauta Hihi :"> Ma stii. Optimist!! :D

    RăspundețiȘtergere

Curaj :