06.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , , , , ,
Se pare ca nu pot sta departe de blogul asta!!! Mi-a cam intrat in sange asa!!


Ce mi-a adus mosul va intrebati?(sau poate nu)
Pai sa vedem :
  1. O victorie a steoaiei in Stefan cel Mare.(asta nu e nimic...oricum nu mai sunt asa microbist cum eram acum cativa ani) 
  2. Blocarea id-ului de mess pana acum vreo 10 minute. Cineva cred ca a incercat sa intre dar nu a stiut parola si a zis macar sa mi-l blocheze pentru 12 ore. Mersi mult :|
  3. Ploaie!!!
  4. Dulciuri si un super pulover :X (asta momentan....sa vedem ce ma asteapta acasa :X)
  5. Ploaie!!!
 Am 2 piese care merg pe ploaia asta!! :D


Asa....acum...la multi ani tuturor sarbatoritilor. La multi ani Nico :*

Voua ce v-a adus? Nuieluse?  :>




PS : Odihneste-te in pace prieten drag. Ne lipsesti mult!!

18 comentarii:

  1. bine ca nu ti-a adus un boc de ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi fost o fractura craniana si o rupere de ligamente...

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar mă gândeam la el negro azi:X

    RăspundețiȘtergere
  4. presupun ca esti tare fericit acum, cu toate cadourile astea!:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Eva Dee Nu mai pot de fericire :))
    Tu ce ai primit? :>

    RăspundețiȘtergere
  6. dar ce te-ai gandit ca doar tu ai fost cuminte anul asta?:-w

    RăspundețiȘtergere
  7. lasa ca noi stim ca si tu ai primit un bat , dar nu vrei sa spui :)) >:P

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Lavi H Macar zi-mi cine m-a turnat :-w :))

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur pentru cadourile tale :>.Mai putin pt incercarea cu id-ul de mess:|(ce oameni[-( ).
    Mie mi-a adus :
    1.dulciuriii=p~
    2.Hainee<3
    3.Banii :))
    4.Un parfum :">

    >:D< .Nu stiu daca trebuia sa raspund si eu ,dar :-?? ce mai conteaza:d.

    P.S: Imi place blogul tau:X

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Ramona Dulciurile alea ce zic ? Bine sanatoase? :-w

    Nu ma deranjeaza ca ai raspuns >:D< .
    PS : Mersi :">

    RăspundețiȘtergere

Curaj :