10.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , ,

     Incep un nou capitol al acestui blog. Si anume dupa cum bine vedeti in titlu, oameni de inspiratie.
Azi vorbim despre Will Smith.  Eu zic sa incepem postarea cu cateva informatii generale asa ( Doamne apara si pazeste wikipedia) :
Willard Christopher "Will" Smith, Jr. (născut la 25 septembrie 1968) este un actor american, nominalizat la premiile Oscar și Globul de Aur. De asemenea este artist hip-hop/r&b câștigător al mai multor premii Grammy. Acesta își savurează succesul în muzică, televiziune și film. Newsweek l-a catalogat ca fiind cel mai puternic actor de pe planetă. Smith a întâlnit faima ca rapper sub numele de The Fresh Prince în târziul anilor 1980 și în serialul The Fresh Prince of Bel-Air. Cele mai notabile filme ale sale includ Bad Boys și continuarea; Men in Black și continuarea; Independence Day; I, Robot; Ali; The Pursuit of Happyness; I Am Legend; Hancock și Seven Pounds.

Pe scurt Will Smith pe langa faptul ca e un super-talentat actor, e un om. Un om cu o gandire si o filozofie de viata ce poate fi luata cu incredere drept exemplu . 
De fapt...eu zic sa il lasam pe el sa vorbeasca : 


PS : Recomand The Pursuit of happiness si Seven Pounds . 2 filme exceptionale!!

7 comentarii:

  1. The 2 R. : Reading and Running :D imi place filozofia lui de viata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne apara si pazeste wikipedia, sunt total de acord! :D cat despre Will Smith, e un actor genial :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai primit un mic premiu aici:
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/2011/12/cand-esti-singur.html
    sper sa-ti placa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. fain...the pursuit of happiness si eu il recomand..

    RăspundețiȘtergere
  5. smith:Xsuper baiat :))))))l-am cunoscut =)) pacat ca era noapte:))app da si mie tema de la blogul tau te rog frumos ..sau un link ceva de unde ai luat-o..

    RăspundețiȘtergere
  6. defapt nu ca am gasit tema/..dar zi si mie unde dau sa bag tema...dupa ce dau la ASpect:|

    RăspundețiȘtergere

Curaj :