13.12.2011

17 comentarii:

  1. ...ca in tineretului :))..asa e si acolo nu calcati iarba ..si sa vezi ce fotbal se "incinge" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Florea Asta e in I.O.R:))
    @ pinguu Cred ::))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu frate:))e si in tineretului :))....sau dute in orasel sa vezi acolo =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Florea Eu zic de poza :))) E facuta in I.O.R

    RăspundețiȘtergere
  5. rofl ?....am crezut ca e in tineretului acolo unde este insula aia mica:|...foarte tare:))

    RăspundețiȘtergere
  6. hai la pescuit :)) hai sariti ca flyerboy nu ne vede :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Lavi H Eu nu am nimic impotriva. Taxa de protectie >:) :))

    RăspundețiȘtergere
  8. daca era pescuitul interzis trebuia sa se fotografieze si semnul .. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. nici o taxa nimica [-(
    de unde bani?:-w

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Lavi H Of of...bine...fie...de sarbatori pescuitul gratis :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))
    nu cred ca asta o sa ii opreasca pe pescari.

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Denisa Nici eu...dupa cum vezi :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate.

    RăspundețiȘtergere

Curaj :