04.12.2011

14 comentarii:

  1. :))))) Vaii, inseamna ca si eu am cateodata nevoie de medicamente.:)) Data trecuta, psihologul mi-a dat o carte de vizita si mi-a zis sa mai trec pe la el din cand in cand( o data pe saptamana). Credeam ca a prins drag de mine;)) [Glumesc;))]

    RăspundețiȘtergere
  2. @ kyky Si eu as cam avea nevoie :"> :)). Mie psihologul mi-a recomandat o camasa, dar nu ma puteam misca in ea....si plus de asta..avea o culoare urata [-( :))

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu... :)) partea naspa e ca mai rad din senin...pe strada :)) si at toata lumea se uita ciudat la mine...:d

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ghost Painter Iti pot da eu pastile :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    sunt de acord cu Florea :))
    :$ :-"

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Lavi Atunci...pastile pentru toata lumea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. a inceput lumea sa fie de acord cu mine :))oare cati spun DA la muie boc:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Florea Mai multi decat te-ai astepta :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am eu de rezerva, le-a pus mama in camara, sa nu iau o supradoza:)) Va dau la toti daca vreti:))

    @Flyerboy: Si mie mi-a recomandat un control la ochi, am gresit medicamentele.:)) In loc de pastile de nebunie, am luat Memo Plus:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Acum rad cu motiv. E urat cand te apuca pe la ore asa din senin :-l
    Gabi, Laura e cea mai "avariata"... ii luam pastile?

    RăspundețiȘtergere

Curaj :