22.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : ,
Vacanta!! Asta inseamna timp liber!!
Timp pentru pregatiri de Craciun!!
Prepararea lui Ghita, cumpararea de produse ce provin de la vreun Ghita!!

Si vacanta mai inseamna si timp pentru relaxare.Azi va recomand un serial. Are vreo 5 sezoane, pare mi se ca sezonul 5 abia ce a inceput.Un episod are vreo 20 de minute , iar un sezon are maxim 12 episoade, deci e mai mult de cat perfect!! Nu iti ia mult timp, e usor de digerat, dar in acelasi timp inveti o gramada de lucruri !!




Serialul se numeste Californication. 
Nu am idee in ce an e facut sau asa, dar e vorba despre un scriitor pe nume Hank Moody(jucat excelent de David Duchovny) care incearca sa-si imparta viata intre cariera, relatia cu fiica lui, relatia cu fosta iubita si atractia lui pentru femei frumoase.
Party-urile, alcoolul, drogurile si "one night stand"-urile devin un reflex pentru Hank, si desi multi considera ca acesta este un stil de viata de autodistrugere, de multe ori il inspira pe scriitorul nostru frustrat si disperat. Hank este genul de om care dupa ce afla ca i s-a furat masina, isi aprinde o tigara, sau care chiar daca a primit o bataie sora cu moartea are mereu de comentat ceva.
Politetea si bunul simt sunt doi termeni total necunoscuti pentru Hank.

Va pun la dispozitie si un link unde il puteti vedea online.  

PS : Melodia de Craciun a zilei : 

7 comentarii:

  1. SUna interesant;;).Mulumim de recomandare!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Raisa Eu nu ma pot opri!! E super tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. :X asta trebuia sa o faci pt rubrica de maine:-w a mea cu filme:))

    RăspundețiȘtergere
  4. mai bine bagai primu imn al romaniei :))

    RăspundețiȘtergere
  5. unul din fostii mei prieteni era obsedat de serialul asta :))
    eu acum ma uit la Heroes :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ FLorea :)))
    @ Nymphetamine E bun? :-?

    RăspundețiȘtergere

Curaj :