01.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , ,
La multi ani romani!!! 

Si aveam atatea de zis pentru azi...ma gandeam aseara ce o sa scriu, despre ce anume o sa scriu. Zic doar ca pana acum ceva timp eram si eu genu` ala anti-Romania. Ziceam...aa..Romania..e de ca*at...nu ai ce face aici, cel mai bine e sa pleci cat mai repede. Pleci si ce faci? Vin altii, din afara si au succes aici. De ce nu putem noi romanii avea succes aici? Eu iubesc Romania si punct.


Acum.....voi de ce/ de ce nu iubiti Romania?

8 comentarii:

  1. Eu iubesc Romania fiindca aici m-am nascut, aici am crescut, aici am ajuns persoana care sunt.
    Si adevarul este... ca poti reusi si aici, dar e mai greu. Dincolo e mai usor fiindca strainii sunt mai prosti si spun asta fiindca am cunoscut o gramada de francezi, de italieni, de sarbi. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Bia Adevarat :D . Si plus....daca reusesti aici ai sentimentul ala de implinire asa :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Romania iubim , dar cei de sus nu`i iubim ... ei conduc ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Sliviu Nici nu ma gandeam la`ai de sus. Romania si atat :X

    RăspundețiȘtergere

Curaj :