24.12.2011

Posted by Flyerboy | File under :


Dupa cum bine stiti, la blog`soru asta nu`s numai eu autor. De-a lungul vremii mi-am adunat asa inca 3 oameni foaaarte dragi mie !!  Ioana, Roxana si nu in ultimul rand Alina !! ( intre 3 fete ...viata ha? ) :))
Ok...si am zis ca e o idee buna ca fiecare din noi sa va ureze cate ceva de sarbatorile astea.  Desi eu am inceput postarea asta o sa las fetele sa va ureze primele :
( stiu ca fetele au o problema cu asta, si stiu ca acum multe fete se vor uita putin urat la postarea asta dar eu sunt doar putin rautacios :"> :)) )

 Alina - " Fie ca zăpada să vă aşterne linişte în suflet, luminiţele să vă călăuzească în noul an, inima să vă rămână caldă iar colindătorii să vă aducă bucurie cât pentru tot anul. Un Crăciun şi un An Nou fericit!  "

Roxana - "Dragi cititori ai acestui blog (apropo,bine faceti ca-l urmariti),va doresc sa aveti parte,incepand cu acest Craciun,de tot ce va doriti..si cand spun "tot",spun chiar tot.Adica voi stiti ce va trebuie,ce n-aveti,ce v-ati dori in continuare si eu nu pot decat sa va doresc sa aveti parte.(totusi,spre binele vostru, sper ca nu va doriti toti sa castigati la lotto ) Craciun Fericit!!! "

De Ioana nu am reusit sa dau :-s dar stiu ca si ea v-ar ura Sarbatori Fericite si un An Nou imbelsugat!! ( Ioana ramai datoare cu o poezie pe blog :-" )

Si nu in ultimul rand, eu, Gabi , Clătită, Flyerboy, cum vreti voi sa imi spuneti va urez din tot sufletul sarbatori cat mai linistite alaturi de cei dragi, pline de sanatate, de bucurii, de spor in case ( stim foarte bine cu totii ca asta inseamna bani :)) ) . Cu toate ca sarbatoarea asta pentru mine nu e despre bani, cadouri ,bine bine....poate intr-o mica masura :)). Dar acum serios, e vorba despre bunatate, despre a fi aproape de prieteni, de familie, despre iertare si alte chestii din-astea senitmentaliste!!! 
CRACIUN FERICIT DE LA ZBURATOR :)
Nu cred ca e prea devreme sa va urez si pentru noul an .
Pai fie ca noul an sa va aduca,sa ne aduca tuturor bucurii cat mai multe, un premier nou ( merge asta Florea ? ) :))


CRACIUN FERICIT TUTUROR!!!



16 comentarii:

  1. We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Si eu va urez Sarbatori fericite voua tuturora si pace sufleteasca de Craciun!<3

    RăspundețiȘtergere
  3. We wish you a Merry Christmas!:)) La multi ani si sarbatori fericite>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. iti si urez sarbatori fericite si tie si fetelor :D

    RăspundețiȘtergere
  5. auzi ma ...A.K.A Clatita =)))))))))))))))))))))))moor :))ahhahahaha ::)))ce pot spune sa fii sanatos si iubit...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun Fericit si voua, dragilor! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun Fericit si cele mai bune ganduri pentru un An Nou plin de succese!
    Sarbatori Fericite si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba colinda! Fie ca aceasta sarbatoare sa iti aduca tot ce iti doresti si sa auzim de bine. :) Craciun fericit! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Craciun fericit! Si un An Nou asa cum va doriti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim din suflet pentru urari!!! Sunteti cei mai tari !!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. iuu:D Craciun fericit tuturor!>:D< va pupacesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Să aveți un Crăciun zâmbitor!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :