14.12.2011

Posted by Flyerboy | File under : , , , , , ,


Nu stiu daca si voi sunteti fani Vocea Romaniei. Eu urmaresc de fiecare data. X-Factor sincer e varza ca organizare. Artistii sunt ok, unii sunt foarte buni. Oricum, nu vorbim de X-Factor.
Nici de Vocea Romaniei nu vreau sa vorbim asa mult, nu ii fac reclama sau ceva.


Vreau doar sa va spun ca favoritul meu de departe Iulian Canaf.



De ce? Pai e super show-man si are si super voce.
Bine, o recunosc, nu stiu cum ar canta si alt gen de piese , dar pe blues e numaru` 1 .
Si cel mai mult imi place ca e genul de om "ce-am in gusa si-n capusa", si un om care chiar canta de placere. Spunea aseara ca el cand e pe scena e in universul lui. Ei bine asta inseamna muzica pentru mine!
 Felicitari !
 





Voi urmariti? Si daca da , aveti vreun favorit? :>


12 comentarii:

  1. interesant om... nu, nu le am cu televizorul prea mult :d si cand stau la tv, lucru care se intampla destul de rar, ma uit pe Disney Channel :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,e unul dintre preferatii meu:x.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu urmaresc, desi m-am uitat sambata la X-factor dar doar de curiozitate. Am auzit ca e bun :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că e un fel de Frank Sinatra de România.

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place mai mult x-factor...
    vocea romaniei nu urmaresc ca e in timpul saptamanii si am de invatat:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...ai dreptate are o voce minunata si melodioasa...vezi ca mai avem si noi ceva in tara asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. gluma gluma,dar daca ai facut post cu canaf,inseamna ca iti place mai mult decat credeam :))
    e f funny omu,dar Nu e si Nu ar trebui sa fie VR :D (parerea mea)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma rog, sa nu ma injurati, dar daca o sa castiga Canaf, o sa propun ca numele sa fie schimbat in Afonul Romaniei. Nu zic ca nu are o personalitate aparte, dar nu are ce cauta acolo, scuze!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie nu imi place nici VR si nici Canaf..e ceva genul "maimutoi" .. scuze ca o spun dar mi se par mai buni cei de la X-Factor si show-ul e mult mai bun ;)

    RăspundețiȘtergere

Curaj :