21.01.2012

Posted by Roxana. | File under :

Bună tuturor !
Astăzi voi posta câteva bancuri pentru a vă descreţi fruntea.:))


Fetele se machiază, se dau cu creme , parfumuri scumpe, îşi aşază părul în cel mai mic detaliu…
Băieţii se uită la ele şi zic: Mişto cur !

Într-o celulă de închisoare erau un zoofil, un necrofil, un sadic şi un masochist. Plictisindu-se ei , la un moment dat începe zoofilul :
- Mamă, de-aş avea acum o pisică .. Mamă ce i-aş face, pe toate părţile şi în toate poziţiile, până ar muri, după care aş arunca-o .
Necrofilul:
- Cum s-o arunci, eşti nebun? Aş lua-o şi ce i-aş face... s-o simţi aşa rece, până aş desfigura-o, după care aş arunca-o şi eu.
Sadicu:
- Cum s-o arunci, mă? C-aş da cu ea de toţi pereţii, până i-ar zbura toate maţele, etc, după care, da, poţi s-o tot arunci.
Masochistu... nimic... Cei trei stau miraţi şi aşteaptă şi varianta lui , la care acesta:
- Miau!

Scufita Roşie se duce s-o vadă pe bunica şi deodată îl vede pe lupul cel rău în spatele unui tufiş . Îi spune :
- Oh , lupule ! Ce ochi mari ai. Şi lupul pleacă fără să zică nimic.
Mai departe pe drum , Scufiţa Roşie vede acelaşi lup ascuns după un pom :
-Oh ! Ce urechi mari ai ! şi lupul fuge din nou.
Un pic intrigată de acest comportament , Scufiţa Roşie îşi continuă drumul.
După 2 km revede lupul ascuns de data asta după o bornă kilometrică :
- Oh ! Ce dinţi mari ai ! la care lupul începe să urle:
- Poţi să mă laşi dracului odată să mă c*c liniştit ?

Mihai Eminescu îi scrie o poezie lui Titu Maiorescu :
“Capul tău , sub clar de lună ,
Seamănă c-un cap de .…”
După o saptămână primeşte Mihai Eminescu răspunsul cam aşa :
“Frumoasă poezie , dar ultimul cuvânt de ce mi l-ai mancat ? ”

O femeie în vârstă merge cu autobuzul . Trece pe lângă trei biserici şi se închină la toate ... Şoferul observă şi când trec pe lângă Casa Poporului îi zice bătrânei
- Mamaie , de ce nu te închini şi la clădirea asta că e tot aşa mare ca celelalte trei clădiri, e tot din acelaţi material .. la care bâtrâna
- Maică , ai nevastă ?
- Da! 
- O pupi pe buze ,pe obraz? 
- Da ...
- Şi in cur de ce nu o pupi că e tot acelaşi material ?

Înmormantarea unui cardiolog.
Toate erau în formă de inimă : florile, coroanele, jerbele, groapa, sicriul.Când să bage mortul în groapă, un tip din mulţime începe să râdă în hohote. Preotul se opreşte din cântat şi îl întreabă :
-Bine domnule, acum te-a găsit şi pe dumneata râsul ?
Tipul îi răspunde:
-Nu vă supăraţi , dar mă gândeam la propria mea înmormântare, pentru ca eu sunt ginecolog !

James Bond intră într-un bar. Acolo, aglomeratie mare. La un moment dat, vede un tip la o masş şi un loc liber. Bond se aşază la masă şi se prezintă :
- Bond. James Bond.
Tipul îi răspunde:
- Damme. Van Damme. Claude Van Damme. Jean Claude Van Damme.

Două babe după Cernobâl :
- Auzi , eu am 3 ţâţe .
- Hai du-te-n p*la mea !




8 comentarii:

Curaj :