04.01.2012

Posted by Flyerboy | File under : , ,
Toata lumea e panicata. In 2012 pe 21 decembrie vine Apocalipsa. Sfarsitul lumii. Dar v-ati gandit ca poate nu e un sfarsit ? 
Ci poate e un nou inceput? Eu tind sa cred in teoria asta. Citeam azi pe www.gandul.info un  articol in care un expert in cultura mayasa Leonzo Barreno, sustine ca teoria, foarte populara de altfel, potrivit careia calendarul mayasilor anunta sfarsitul lumii pe 21 decembrie 2012, este gresita.
 Sa va spun si de ce. Barreno, in urma cu 23 de ani a emigrat din Canada in Guatemala, unde a fost invatat de batranii de acolo sa citeasca calendarele mayase.

Leonzo Barreno : "Cât m-am pregătit alături de ei, nu am auzit nici măcar o dată vorbindu-se despre sfârşitul lumii. Pentru ei, este un eveniment fericit şi nu unul apocaliptic. Ne apropiem, în fapt, de sfârşitul unui calendar şi începutul unuia nou", a explicat profesorul de jurnalism de la Universitatea Regina. "Este un ciclu. Acest lucru s-a mai întâmplat până acum. După cum zic bătrânii înţelepţi, este a cincea oară când ne apropiem de sfârşitul unui calendar", a mai adăugat Barreno.

Si mai am ceva de zis . Ati vazut filmul 2012? V-ati gandit de ce in filmul 2012 unde e vorba de Apocalipsa si de distrugerea lumii , mayasii apar intr-o secventa de 4 secunde? V-ati gandit ca poate e doar o manipulare media ? Ca mass-media se foloseste de aceste mituri doar pentru a face rating? La asta nu stiu daca v-ati gandit !!!

Si pentru cei care inca nu sunt convinsi de articolul de mai sus hai sa va mai zic eu ceva.
Daca spaniolii nu ar fi distrus toate templele mayase si nu i-ar fi exterminat aproape in totalitate poate ar avut si ei timp sa termine calendarul !! 

Parerea mea e sa ne vedem de treaba. Sa invatam sa traim. Pentru ca se pare ca uitam asta pe zi ce trece.
Cand va veni Apocalipsa nimeni nu stie. Nici nu stiu foarte bine ce inseamna apocalipsa asta.

Asa ca....SA NE TRAIM VIATA .

15 comentarii:

  1. Bine zici. Imi vad de treaba mea de adolescenta sedentara in continuare. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu oricum nu am crezut si nici nu voi crede in sfarsitul lumii . . . daca e sa fie poate fi peste 2 minute , sau peste 100 ani . Nimeni nu stie . . .

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu unu NU cred in asa ceva.
    Cand va fi sa murim, murim. :)) Tre sa ne traim viata cum ni se pare noua ca trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am crezut niciodată,şi nici nu voi crede în aşa ceva!E o prostie..;).

    Apropo:La mine pe blog te aşteaptă o surpriză!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos si interesant articol .Felicitari !
    LA MULTI ANI pana atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun post! Oricum, anul asta de cate ori a venit sfarsitul lumii...! Astia iti bat joc de naivitatea oamenilor pentru a avea rating:-j. Sper ca le-ai deschis ochii macar unora cu aceasta postare:D.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  7. am citit si eu mayasu e varza ! deci nu cred !asa ca fuckk off :))next sfarsit al lumii :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ti-am trimis o leapsa :D http://www.bucuros.ro/social/pentru-2012.html

    RăspundețiȘtergere
  9. orice lucru are un sfarsit si lumea aceasta va avea unul, dar despre acest sfarsit nu stie nimeni, numai Dumnezeu.

    oamenii pot face teorii, dar eu va zic altceva, noi nu trebuie sa ne luam dupa teoriile lor ci dupa ideea cum ca ziua de maine poate sa ne-o dea Dumnezeu sau poate sa nu ne ne-o dea, si atunci trebuie sa fim pregatiti pentru propriul nostru sfarsit si nu pentru celalalt.

    in fine, stii tu ce vreau sa zic:d desi a sunat cam aiurea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate...pana atunci sa invatam sa traim.

    RăspundețiȘtergere
  11. De fapt, ar fi misto sa stiu ca mor maine, ca sa pot sa fac bumtzi bumtzi astazi :))

    RăspundețiȘtergere
  12. deci s-a anulat sfarsitul lumii :))
    ai dreptate,mai bine ne-am gandi cum sa ne traim viata,nu la toate bazacoiniile astea...

    RăspundețiȘtergere
  13. Noi oamenii o sa aducem sfarsitul lumii, ne-am inmultit, avem pretentii din ce in ce mai mari, nu stim sa mai protejam ceea ce avem in jurul nostru, asa ca facand atata risipa in jurul nostru si fiind din ce in ce mai sedentari nu putem sa nu ne gandim si la catastrofele care vor putea fi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu prefer sa ma fac ca nu am auzit niciodata de acest " sfarsit " al lumii :-j.

    RăspundețiȘtergere
  15. BULLSHIT!!!!! :-J Se numeste RECLAMA. "Maine la ora cutare dati pe Realitatea sa auziti noile vesti despre Apocalipsa..." :-j Numai stiu cum sa-si faca reclame!

    RăspundețiȘtergere

Curaj :